onsdag 12 december 2012

Dagmars kitchen

Dagmar.s Kitchen, Goteborg. 2 023 gillar 13 pratar om detta.Seasonal food and photography - Sasongsmat och matfoto. 8 Maj 2015 Fa far maten att se lika vacker ut pa bild som Sonja Dahlgren, kvinnan bakom matbloggen Dagmar.s Kitchen. Forutom Sonjas alltid lika fina. 8 Nov 2014 Hejsan, For nagra lordagar sedan var jag pa en fotokurs pa Dagmar.s Kitchen. Jag ville lara mig att ta bra mat- och bakbilder till min blogg och. 15 Jan 2014 Manadens matblogg pa ar Dagmars Kitchen. Las mer om kreatoren bakom Dagmars Kitchen och hennes basta tips for mer. Sonja Dahlgren, Dagmar.s Kitchen, Photographer and food stylist specialized in food, lifestyle and garden photography. Also available for workshops/cooking.

5 Nov 2014 For lite mer an tva veckor sedan var jag pa workshop i fotografi hos Sonja som har bloggen Dagmar.s Kitchen. En valdigt lyckad dag med.

Veckans favoritmatblogg: Dagmar;s Kitchen - Hotorgshallen

Dagmars Kitchen,

Dagmars Kitchen. Publicerade recept. Mandelbiscotti med havssalt. Upplagt av: Dagmars Kitchen. Svarighetsgrad. 3. Mellan. Betyg. 4. 1. Senast 2 ar 31 veckor. 1 2014 Femina moter Sonja som driver bloggen Dagmars kitchen. En karlek for allt som har med mat och fina ravaror att gora. Sonja inspireras av. 31 May 2014 The workshop was held by the lovely and talented Sonja from Dagmar.s Kitchen. I really admire Sonja.s photography style and her styling skills. 23 Mar 2015 has a boat, a lake, or a summer-house. No joke). So I hope Dagmar.s Kitchen inspires you as much as it inspires me. See Sonja.s blog here. 13 Okt 2012 Sonja, som arbetar som fotograf, driver mat- och fotobloggen Dagmar.s Kitchen sedan ungefar ett ar tillbaka. Intresset for mat har alltid funnits.

Sonja Dahlgren - Matfotograf och matstylist i Goteborg - mat, tradgard, portratt, lifestyle. 3 Nov 2014 It.s finally time to talk food styling and photography! The styling and shooting is easily my favorite part of the process. I love that even more than I. 18 2014 Det senaste inlagget pa den valbesokta mat- och livsstilsbloggen Dagmars Kitchen handlar om min keramik. Superfint reportage av Sonja. Brollop Goteborg Fotograf. Det ar alltid kul att gora nagot utanfor sin Comfort zone. Det var en av anledningarna varfor jag skrev upp mig pa Dagmars Kitchen s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.