måndag 17 december 2012

Mala gamla mobler

Leva bo - Mala mobler – sa gor det enkelt steg for steg

28 Okt 2014 Frascha upp dina gamla mobler genom att ge dem en omgang med lite Om du vill mala om moblerna ar det sa har du ska ga tillvaga, steg for. 26 Okt 2014 Det enklaste sattet att gora om en hylla, stol eller byra ar att mala om. Att byta farg pa en mobel ar inte speciellt svart, men har du aldrig provat. Hur malar man nya och gamla mobler Las en av var arbetare pa kundtjanst egna knep.

Mala dina mobler och snickerier med Sveriges popularaste lackfarg. Las vara malartips och rad for hur du nar basta resultat. Yvonne visar tre satt att mala en gammal mobel – knalligt, metallic eller shabby chic. Vill du mala om innerdorren Spana Gamla mobler ar ofta av god kvalitet.

7 Jun 2014 Lar dig ta tillvara pa gamla mobler och loppisfynd! Las Hej Reginas steg for steg- guide om hur du malar om ett slitet bord. 28 2014 Mest malar jag om gamla mobler jag fyndar pa blocket, auktioner och loppisar. Tycker Jag brukar ta en bild pa moblen som jag ska mala om. Mala mobler snickerier. Ett billigare satt att fornya hemma ar att mala om sina gamla mobler, antingen fraschar man upp den fargtonen mobeln redan har. 30 Jun 2010 Vill inte forstora gamla antika mobler med att gora fel. pa om de borjar bli lite trotta pa mitt snack om shabbymobler och att mala vitt overallt. 20 Sep 2014 Jag ska snart flytta och kommer fa lite mobler av min mamma som jag vill mala om, sjalvklart i vitt.) Jag har last. Tank pa att ett gediget underarbete lagger grunden for ett lyckat resultat nar du ska mala mobler och snickerier for inomhusbruk. Har hittar du inspiration och inredningsideer till ditt hem for.mala mobler. Har lite gamla mobler och lite mobler som jag kopt pa blocket som jag ska mala vita. Mala gamla mobler - Hej! Jag ar ny har hos hemmet i fokus. Har varit o letat runt efter olika tips och sparat in det.

Upcycling - forvandla dina gamla mobler till nytt och snyggt! GOR SA Mala hela tiden i en och samma riktning, sa blir resultatet jamnt och snyggt. Lat torka i. GOR DET SJALV Stankmala mobler eller vaggar Har far du tips om stankmalning samt gor det sjalv instruktioner hur du stankmalar mobler och vaggar.

Mala gamla mobler

Putsade ytor: Los puts borstas bort och ytan grundmalas. aggskalsglans onskas, t ex pa mobler, kan ytan borstas med en panelborste, badborste eller trollull. 6 Jun 2011 Till exempel furumobler som fatt en gammal gul nyans kan fa ett superlyft med lite ny frasch farg. Manga gillar att mala gamla mobler vita, men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.