fredag 1 februari 2013

Tvattmaskin trefas

Hej alla jag har kastat ut min gamla tvattmaskin och kopt en tvattpelare ( tvattmaskin och torktumlare). Problemet ar att eluttaget i tvattstugan ar fyrpoligt ( trefas). Behover hjalp omgaende med att koppla in en gammal Cylinda tvattmaskin vi fick av en bekant igar kvall! Vad ar problemet Jo, istallet for en. 1 Okt 2011 Jag har fatt en tvattmaskin som jag nu ska koppla in hemma, Trefas i vatrum ar ett av de allra samsta stallena att borja experimentera med el. Trefassystem ar system av tre sinusformade vaxelspanningar med samma amplitud och forekomma for bland annat spisar, bastuaggregat och tvattmaskiner. Vad ar skillnaden mellan front- och toppmatade tvattmaskiner Overblick over alla fordelar med Mieles toppmatade tvattmaskiner. Hojdpunkter. Trefas asynkronmotor, frekvensstyrd. Elanslutning. 3N 380-415V 50-60Hz. Sakring: 3x25 A. Anslutningseffekt: 17 kW. Varmeeffekt: 15 kW. Vattenanslutning.

El-hjalp: inkoppling av tvattmaskin modell aldre

Sakring: 3x16 A. Anslutningseffekt: 11,0 kW. Varmeeffekt: 9 kW. Vattenanslutning. Jag vill kopa en tvattmaskin som tydligen har spanning 230V, men pa den graa dosan i mitt badrum star det. Power supply connection: 400V ~ = trefas Hej!.

Matt pa era langpannor - Allt for foraldrar

1 Jun 2007 Min langpanna ar for stor for de flesta langpannerecept (den mater 30 x 40 cm innuti) sa jag har ringt till ett gang butiker for att hora om de. Svensk mat ma mest vara kand for kottbullar, smorgasbord och knackebrod. Men det finns sa mycket mer - upptack vara recept pa svensk mat!. Langpannan ar en riktig restaurangklassiker som bade fungerar pa spisen och i ugnen. I langpannan Langpannor Ugnsformar. Gjutjarn med matt emalj.

4 Okt 2011 Fordela toppingen over sockerkakssmeten i langpanna. Gradda i 200 Den tacker bra och det blir en himla fin och jamn matt yta. Efter att ha. I den storre ugnen ingar 2 bakplatar, 1 langpanna och 2 galler och i den mindre Grafit matt. Forutom rostfritt finns modell ”W” i svart/blank och vit/blank och. AVen den smutsigaste langpanna blir skinande ren om du foljer det har radet: Om langpannan ar for stor for att rymmas i ett kokkarl kan du stro ett 1 cm tjockt. 30 Nov 2008 Till min langpanna som ar cirka 45 x 30 cm anvander jag mig av 1 1/2 sats for att fa Smora och broa en langpanna. Jag blir alldeles matt. Skurnylon bor undvikas. Det ar amnen som kan gora ytan matt och repig. Platar, langpannor och galler kan diskas for hand eller i diskmaskin. Gor sa har om. Artikelnummer: L-CMH99IMI. En kniv som ar speciellt framtagen for att oppna ostron, dess korta kraftiga blad forcerar latt ostronets muskel och oppnar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.