torsdag 14 mars 2013

Termostat ugn

Ugnstermostat reparation - baomee

Om ugnen inte varmer upp, inte gor att du kan steka eller bara har ojamn bakning temperaturer, ar chansen att din ugn termostat som orsakar problemet. Kan plockas fran en gammal ugn. Det slangs massor av ugnar, ak till narmsta tipp med en verktygslada bara. Jag plockade min fran en. Finns i lager Lev. 1-3 dagar. Artikelnummer 389078501_2. Electrolux Ugnstermostaten Electrolux Ugnstermostaten, Justerbar, L=1440M EK6725 EK6735X.

For nagra dagar sedan stendog min ugn nar jag holl pa att fixa kak, Abaket gick forstas igang men det verkar som om termostaten pajat, den. Smaltsikring ar en termostat som ar utformad for att avbryta strommen till ugnen om den blir overhettad. Termostaten ar ofta av bimetall, som sjalv kopplar in nar.

Traden till termostaten gar sedan runt pa baksidan och in i ugnen. Att byta hela traden sag ratt bokigt ut. Kan man skarva en termostatgivare. Min ugn ar visserligen gammal (electrolux cf 161 A). Kanske ar det fel pa termostaten En termostat kostar runt ett par hundra lappar. Klicka info - Passar i modellar. EBEGL40CN EBEGL40SP EBEGL40WS EBEGL40XCN EBEGL40XSP EBEGL40XWS EBEL20CN EBEL20SW EBEL20WS. Termostat for ugnen. 50°C-320°C Passar: 944129128/Electrolux 948570804/ Electrolux 948570914/Elektro Helios 948562809/Elektro Helios. Finns i lager Lev. 1-3 dagar. Artikelnummer 348421. Termostat Atlas AEK 8-496A. ASG 486, 488, 489. Husqvarna QC 400O, 403O, 404O, 405O, 406O. Voss. Hej Jag har nyss kopt en liten ugn som jag anvander for att torka malade metalldelar i (gitarrpedaler). Tyvarr missade jag att kolla pa vilken. En spis termostat ar en varmestyrd brytare som ar inbyggd i konventionella ugnar och andra typer av matlagning enheter som ar beroende av naturgas eller el. Spis med ugn och grill. Den ar utrustad med termostat, elektronisktandning och en ugnslucka som. Tva-lagig spis med ugn och grill. Den ar utrustad med.

TERMOSTAT H.A.C.C.P 2 DISPLAYER. Till produkten TERMOSTAT COOLMATE FOR KYL, 230 VAC. Till produkten TERMOSTAT UGN 2 DISPLAYER. Backer lagerhaller termostater och temperaturbegransare for snabb leverans. Vi kan aven leverera en komplett varmelosning med integrerad varmereglering.

Husqvarna Termostater SpisUgnMikro

Rostfri spis med en bredd under 45cm. 2st brannare. Ugnens volym ar 28 liter. Inbyggd tandsakring i saval ugn som spishall. Termostat i ugnen. Sakerhetslas pa. Nar du anvander din ugn for forsta gangen kommer en speciell lukt ut fran. Ugnens termostat och varningslampor, flakten och de nedre och ovre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.