torsdag 4 april 2013

Annas keramik

Har kan du se Annas kollektioner klassiskt. Equus. Jas. Nya grepp. Porslin. Mjolk. Mas. Hast. Kombinationer. Solitar. Alvas Hus - mysig inredningsbutik pa natet. Har hittar ni Anna keramik och andra produkter inom kok, dekoration och hantverk. Valkommen!. Senaste. 2014. 2013. Anna keramik finns pa Facebook. Ga med i Facebook idag om du vill samverka med Anna keramik. Ga medLogga in. Omslagsbild. Hitta telefonnummer, adress, karta och vagbeskrivning till Annas Keramik pa, nummerupplysningen pa natet. Tillverkning och forsaljning av keramikfigurer i egen verkstad.

Anna Lindell - Galleri

Tekopp med text: En Kopp Varme, Anna Keramik Mycket vacker, handgjord och helt unik tekopp i cremefargad keramik med texten En Kopp Varme. Koppen ar. Annas keramik Vinslov - foretag, adresser, telefonnummer.

Anna Svensson - Keramikerna

”Keramiken har varit mitt redskap sen jag gick min forsta kurs vid sju ars alder. Jag tycker om att omge mig med enkla och sinnliga former i vardagen och gor. 17 Jan 2014 Anna Keramik, som Annas foretag heter, haller till i en egen keramikfabrik i Bollnas. Anna Wrigstad beskriver sig sjalv som en riktig lernord. 13 Maj 2015 Nu ar Anna etablerad keramiker och konstnar med verkstad i Lottefors precis efter riksvagen. Pa overvaningen finns Anna, pa nedervaningen.

Hos oss finner Du underbara muggar, skalar, fat, tallrikar med mera fran Annas Keramik. Inspirationen till dessa flyhant frihandsmalade hastar med fart hamtar. 20 Okt 2014 Arets Nora ar i ar krukmakare Anna Lindell vars keramik har uppmarksammats och inkopts till stjarnkockars restauranger och en stor.

2 Aug 2013 Jag kom i kontakt med hennes produkter pa Gastronomiska samtal i ar da maten serverades pa Annas keramik. Hon forforde mig totalt med sin. 1 Dec 2009 Har en van som gor sa fantastisk keramik sa jag blir alldeles hanford. Dessa vackra skalar med underbara hastar i rorelse ville jag bara visa for. Kl 11.30 Drejshow med Anna Lindell fran Annas Keramik. Anna ar medaljor med hedersomnamnande i Nordiska. Drejmasterskapen, monter B:139/Multihallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.