onsdag 17 april 2013

Nesto soffa

Nesto pinnsoffa 60/70-tal, GOT2GET

Nesto pinnsoffa 60/70-tal. Beskrivning: Valbevarad pinnsoffa i bra kvalite.original mobel tyg.iklatt med stig Lindberg design tyg fran Ljungbergs. Stockholms Auktionsverk Online 150794. SOFFA, Nesto, Nassjo stolfabrik, vitlackerad, med forvaringsfack, langd 155. 12 Mar 2015 Pinnsoffa Nesto 100 ar, 1870-1970. Hojd 75/44cm. Bredd 119cm. Djup 42cm. PRIS: 3 600:- Allt arbete ar gjort i var proffsverkstad av malare.

Himlarum - handmalade unika mobler i shabby chic och lantlig stil, ofta med franska texter eller andra udda detaljer. Kuriosa och antikt. Nesto pinnsoffa fran alla kop salj marknader i Sverige. Fynda och sok nesto pinnsoffa hos. 22 Dec 2012 Nar jag hamtat soffan kunde jag konstatera att den ar tillverkad av Nassjo Pinnstolsfabrik och ingar i modellen Nesto. Saljaren hade tidigare. 19 Jan 2014 SOFFA + FATOLJ, chesterfieldstil, oxblod skinn, 1900-talets an. SOFFA samt KARMSTOLAR 2 st, Nesto, Nassjo stolfabrik, 1900-talets andra. 1 Jun 2012 Nesto Pinnsoffa. Nesto Pinnsoffa. Hur sot som helst! Sprutmalad vit, mycket fint skick. 116cm bred och sitthojd 44,5cm. RESERVERAD. 3400kr. Hej, nu byter vi pa Nesto till en storre kostym. Vi har flyttat in pa bygghemma och framover kommer ni att hitta vara produkter dar. Bygghemma ar ett av Sveriges. Soffor, bord, stolar, sangar, pallar, mattor, bokhyllor listan kan goras valdigt lang med alla typer av mobler du hittar hos Bygghemma. Vi har ett komplett. 10 Feb 2013 igar sa skall jag idag visa Er vad jag har gjort i sonens rum, bla satt upp min Nesto pinnsoffa. Och egentligen har jag en massa jag kanner att. 1 Nov 2011 Lardomen om soffan (och besticken). Den ar tillverkad av Nassjo Stolfabrik AB NESTO och mojligen formgiven av Lena Larsson. Jag har inte. Retro pinnsoffa nesto resultat Det finns ungefar 1 annonser dar texten retro pinnsoffa nesto finns i antingen texten eller beskrivningen. Titta nedan.

15 Aug 2011 Beskrivning: Nassjo stolfabrik, Pinnsoffa.Nesto. 1950-tal. Fargen med slitage och fargbortfall. H: 77 cm. L: 121 cm. Stampelmarkt. JH Transport. 15 Jun 2014 Nesto med stor sannolikhet kommer att ha det ratta sortimentet for dig och din familj. Inte nog med att soffan kommer falla dig i smaken.

Mobler fran

17 Dec 2011 Vill du ha en sadan soffa far du rakna med 2-3 tusenlappar om du inte har tur ah sa snygg den ar i teak! min pinnsoffa fran AB NESTO, nassjo. 7 Jul 2014 Nesto ar en av Sveriges storsta mobelvaruhus online. Allt beror visserligen pa hur man mater men med over 10.000 olika varianter pa mobler i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.