torsdag 6 juni 2013

Hur malar man shabby chic mobler

Bevara: Ommalning av mobler – shabby chic style!

2 Sep 2011 Jag far ju en hel del fragor om hur jag/vi gor nar vi malar om mobler och jag vill. Det finns massor av olika satt att mala shabby chic och olika. 3 Jul 2013 Vissa morkbetsade mobler har en tendens att bloda igenom fargen och Manga undrar hur man malar texter som blivit fasligt populart overallt. 9 Feb 2012 Shabby Chic ar en inredningsstil som kannetecknas av vit, Om du ska mala en mobel i Shabby Chic stil, ar det bra att forst ova pa de olika.

Nar grundfargen torkat ar det dags att skapa shabby chic effekten. For att fa en matt skap, shabby chic, country style, slitet, mala mobler, inspiration, inredning. 19 Okt 2010 Patinera dina mobler shabby chic - sa gor du. artikel. 2010-10-19 kl 11: Stryk sedan lack for alla kvistar och grundmala dessa. Nar det torkat. Shabby chic mobler och inredning baseras av pa vitt och att man malar om gamla mobler vita, flera lager med mork farg i basen, for att sen slipa olika antal. 4 Nov 2009 Mala och farg 19 roster. Shabby chic – sliten elegans syns i en hel del inredning. Men tro inte att moblerna alltid ar gamla och vardefulla. 26 Aug 2011 Vilken farg ar en smaksak, men valj en dyrare. Ibland har jag kopt nat pa Rusta och det har slutat med att man far mala fem ganger istalet. 15 Feb 2012 En del mobler kanske man bara vill att en del detaljer ska synas lite battre. Se aven tidigare inlagget om att mala shabby chick har. 29 Jul 2011 Nar du hittat en mobel du fastnat for ar det bara att borja mala i nagon vit nyans, och sen slipa ner Hur Malar Man Mobler i Shabby Chic Stil. 14 2012 Det finns manga olika satt att mala mobler i Shabby Chic stil, och var och en bestammer ju sjalv hur mycket jobb man vill lagga ner, och vilket. Det ar mycket vanligt att man anvander sig av gamla mobler som man malar i vitt och sedan Shabby chic ar stilen dar allt ar charmigt slitet, vitt och avskavt. Tramobler med avskavd vit malarfarg ar typiska for shabby chic-stilen. Ofta malar man moblerna i en mork grundfarg, overmalar med vit och sandpapprar ner.

Hej Jag haller pa och malar lite obehandlade mobler och vill att de ska fa lite patina, shabby chic sadar. Jag har provmalat en pall och gjorde. 24 2013 Shabby Home - Ny butik med massor av shabby chic inredning! Man kan mala om alltifran gamla mobler till metalljusstakar och bruksforemal.

Lantlig Charm, Lantlig Charm Shabby Chic med Stil

Om man gor om sjalv i Shabby Chic stil sa far man forbereda sig pa att bli alldeles Se sedan narmre pa hur dessa mobler, rum och platser forandrades och fundera Den som har en tradgard kan passa pa att mala och renovera utomhus da. 9 Jan 2009 Jag har blivit helt insnoad pa att mala upp gamla mobler i Shabby-chic stil. Jag kan nastan saga att jag blivit beroende. Problemet ar bara att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.