måndag 22 juli 2013

Kylskap termostat

Termostater till kyl- och frysskap - Danfoss

Termostater till kyl- och frysskap. Danfoss Appliance Controls utvecklar och producerar termostater till vitvarusektorn och till kommersiell kyla. Jaha, sa la da vart drygt fyra ar gamla Elecrolux-kylskap av (det gamla skapet var sen tidigt 80-tal och fungerade da jag bytte ut det).

Jag har en kyl/frys som ar av marke electrolux och modell ER8997B. Termostaten verkar ha pajjat. Kylen ar for kall oavsett hur man staller in. Kop Termostater till Kylskap Frys direkt fran. Laga priser och leverans nasta dag.

Hos Nettoparts lagerfor vi ett brett sortiment termostater till ett brett spektrum av kylskap varumarken. Bestall enkelt och fa snabb leverans fran vart. Mina erfarenheter av hur kylskapstermostater kan ga sonder ar begransade, det ar ju ett temperaturrelaterat problem, sa det kanske inte ar helt. Artikelnummer 481228238254. A13 0722 TERMOSTAT Termostat till kyl och frys. For Bauknecht och Whirlpool modeller. Manga modeller. Klicka info for liste. =Det ar till 99 termostaten i din kylskap som gatt sonder kostar max ett par hundra i materialkostnad att byta (arbetskostnaden vet jag dock. Om man ar lite handig sa gar det att anpassa vilken kylskaps- termostat som helst att passa till alla kylskap. Fraga inte saljare i butik utan sok. 1-3 Dagar. Artikelnummer 338637. Electrolux Termostat K59P2056 Termostat till Electrolux kylskap. K59P2056 - TKR +8-11/+3-20. Klicka info for modeller. Finns i lager Lev. 1-3 dagar. Artikelnummer 338637_1. Elektro Helios Termostat K59P2056 Termostat till Elektro Helios kylskap. K59P2056 - TKR +8-11/+3-20. vart koper jag en ny termostat, kan man byta den sjalv om inte vem byter det at mig elektrolux kylskap 6 ar gammalt.

Kylskapet blir inte kallt och/eller haller inte kylan. Kompressorn startar och gar en stund. Ibland sa lange att det faktiskt blir kallt, ibland inte. Om jag har forstatt. 4 Jul 2013 kopt ett begagnat kylskap pa Blocket och en termostat UT200. Det finns aven en billigare variant som kan styra bade en varme o kylkalla som.

Kyl-frys - termostaten trasig - InternetStart

Har saljer vi termostater till alla kylskap och frysskap Fran tillverkare som Electrolux, AEG, Bosch, Siemens,Husqvarna Zanuzzi med flera. Soker du en termostat. Hade ett urgammalt kylskap fran Husqvarna dar termostaten la av. Da ny termostat kostade ca 300:- sa kopte jag ett lite nyare (men anda 8 ar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.