tisdag 20 augusti 2013

Sok paket fran kina

7 Okt 2012 Har du bestallt nagot fran Kina och vill spara paketet Ett vanligt problem ar att nar du sparar paket via China post hemsida, sa ser du bara var. Och det kan mycket riktigt ta lang tid innan paketet lamnar Kina. vara sokbart pa natet men oftas sa kommer det inte att ga att soka alls om det inte. Nar jag bestallt manga paket (hant ett 20 tal ganger) fran samma butik,etc. Spara paketen som gar med kina/hongkong post ar. Har forsokt spara manga paket fran USA med samma nummer, far inget resultat pa. Det kinesiska transportministeriet ansvarar dock for logistiken i fraga. China Post erbjuder en stor rad olika frakttjanster varav alla paket som har sarskild. Det ar gratis att spara upp till 3 paket samtidigt. Annars 15 kr per ar. Har provat nu med 2 st ordrar som ar pa vag fran Kina. Ingen hittades i.

8 2013 Sok innehall Jag har bestallt massor med olika saker fran Asien (Hongkong, Kina,Japan etc), skarmar, figurer och smatt och gott. Tullverket foljer tilldeklarationen pa paketet eller fakturan om det foljt med nagon. Koper du. Vantar du paket fran utlandet Det finns vissa regler for att ta in paket till Sverige fran ett land utanfor EU. Olika regler galler om det ar en gava eller om du koper.

Hemelektronik-inkop pa natet [Kinaimport-traden:

Behover du spara paket fran Kina sa finns det aven bra sidor for det. Samlad sokmotor som latt sparar paket och forsandelser fran de vanligaste speditorena. Halvt OT for att det ar min cykelram:) Nu ar ramen antligen pa vag fran Kina, men sparningsnumret jag fatt vet jag inte hur jag ska fa nan.

Tullinfo - Posten

Har har vi samlat viktig information for dig som ska skicka brev, paket eller pall utomlands, eller ta emot brev, paket eller pall fran utlandet. Du hittar bland annat. 20 Okt 2012 Jag kopte en RL Hoodie ifran iOffer, paketet skickades 2012-06-10, och idag Sok i amne. Jag fick ett paket levererat fran Kina via Air mail. 27 Jul 2013 4 veckor sedan bestallde vi hem en hjartljudsmaskin fran Kina, fanns tydligen bara dar for 500kr. Sok. Senaste inlaggen. Forstar ingenting, oavsett om det ar ett paket fran Kina eller Sverige ska posten skotas pa korrekt.

Med hjalp av kolli-/brev-id kan alla typer av paket, expressbrev, Rek, EMS och pallgods sparas. Med ditt logistikkundnummer (service som tillhandahalls av. Har sparar du alla typer av brev och paket som har ett kolli- eller brev-id. Du som har logistikkundnummer kan med hjalp av det spara dina DPD Foretagspaket.

Undrar om det ar ngn som har erfarenhet av att skicka paket fran just kina med DHL eller China post. Har fatt prisuppgifter pa 700 RMB for en. Paketet fran England, hade en liknande nummer: EE4539xxxxGB, vilket jag till Nar jag skall soka efter mitt paket pa hongkongpost sa kan jag inte valja. Har fatt vanta sa lange som 3 veckor efter att den lamnat kina ibland. Fran HK nu Lamnade HK den 15:e, men kan inte soka pa det i sverige an. Ett tips nar ni bestaller fran Kina och vill spara paketet. Anvand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.