torsdag 12 september 2013

Gor det sjalv soffbord

22 2008 Nu lanserar Finja Betong ett lackert soffbord i betong i den populara gor-det-sjalv -serien ” Allt du behover for att komma igang”. Har handlar det. Inomhus. Har hittar du gor-det-sjalv-projekt for inomhus. soffbord. diskbank. adventsljusstake. hallare. tavelram. gor det sjalv. rumsavdelare. bar. murspis. 5 Maj 2013 Kanske ar det dags att ta det annu ett steg och leta upp en stubbe for att anvanda som ett bord. Ett soffbord att stalla tekoppen pa ar det som jag. 21 Mar 2015 Har lange haft en ide. o onskan att gora ytterligare ett soffbord Publicerat i DIY, Snickra sjalv, Markt DIY, gor sjalv, Snickra, tips, Lamna ett. Ett fult gammalt furubord kan forvandlas till ett Asien-inspirerat soffbord! Har har hela bordet klatts med mosaik, som skiftar i olika svart-gra toner. Vi lovar.

Och i dagarna hittade jag ett begagnat soffbord som jag tankte att jag OM nagot ar for dyrt sa tanker jag direkt Det dar kan jag gora sjalv!.

Finja - Inomhus; - inomhus,fonsterbank,vedforvaring,

For att maxa fixargladjen hittar du har aven inspirerande gor-det-sjalv projekt i mindre skala fran saval proffs. Maxad partystamning med smart allround-bord. For nar lastpallarna blev over och skulle eldas upp bestamde jag mig i stallet for att gora ett soffbord sjalv – mest pa skoj. Och sa har fint blev det. Glasskivan.

Skap - Antik-Harry

Allmoge skap, 1700-tal 115 cm hog. Pris: 2400. nr 032004. Vitrinskap, Bondrokokostil 185x103x43 cm. Pris: 4800, nr 032006. Gustavianskt hornskap, 1940-tal. 27 Maj 2012 HORNSKAP, med vitrinoverdel, gustavianskt stil, 1900-tal. Utropspris: 800 SEK. Tid kvar: 3 18039. HORNSKAP, gustaviansk stil, 1900-tal. Fint gustavianskt hornskap. Nagra sma repor och fargskiftningar, men overlag i fint skick! 800 kr. Finns i Huskvarna. Gustavianskt 2 - delat.

HORNSKAP, gustaviansk stil, 1900-talets andra halft. Hojd 198 cm, bredd 89 cm djup 59 cm. HORNSKAP, vitmalat, gustaviansk stil, 1900-tal. Langd 88, bredd. Gustavianskt hornskap fran alla kop salj marknader i Sverige. Fynda och sok gustavianskt hornskap hos. Hornskap.rokokostil. H 202/B 100/D 65 cm. S 439. Kolonnskap. 18/1900-tal. H 102 cm, toppen 30x30 cm, botten 52x52 cm. S 437. Skank. Gustaviansk stil. 26 Mar 2015 HORNSKAP. Allmoge, Gustaviansk, Halsingland. Over- och underdel med dorr och bakomliggande hyllplan. Dekor av bland annat speglar. 21 2015 HORNSKAP. Allmoge, Gustavianskt, 1800-talets borjan. Over-och underdel med dorr samt bakomliggande hyllplan. Malad dekor samt rafflade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.