torsdag 19 september 2013

Mala gammal byra

26 Okt 2014 Det enklaste sattet att gora om en hylla, stol eller byra ar att mala om. Att byta farg pa en mobel ar inte speciellt svart, men har du aldrig provat. 28 Jul 2010 Jag ska mala om en gammal stol i Shabby chic stil och undrar hur man Min byra var lackad, sa jag fick slipa den lite for att rugga upp ytan. 19 Dec 2011 Vad tror ni Kan man mala denna skank vit Och vad for typ av farg och tillvagagangsatt (rolla, pensla) bor man anvanda for basta resultat. 6 Jun 2011 Foto: Elin Bohman Karin gav den har byran nytt liv i Antligen hemma. Manga gillar att mala gamla mobler vita, men annu roligare blir det om du av hela mobeln med malartvatt, sa far du bort gammal smuts och damm. Jag har en stor gammal byra/sekretar som ar iaf i min axelhojd eller hogre. Det ar en BASTANT pjas som vager bly. Jag har tankte att mala om.

10 Dec 2014 Jag har namligen en knalligt turkos gammal byra som jag malade om fran vitt for ganska manga Ar sa peppad pa att mala om just nu alltsa.

Hemmet - Mala om i Shabby Chic stil - Bukefalos

Fint! Det har behover inte kosta manga kronor. Tejpa monstret och kladda pa! En gammal byra kan man hitta pa vilken loppis, Myrorna el liknande, som helst.

Stringhylla Hyllsystem, String, Lanna Mobler, Handla online

Nar du ska designa din Stringhylla sa borjar du med att i rullgardinsmenyn till Darefter valjer du farg pa gavlarna och dess antal, hur manga hyllplan du vill ha. String gavel golv 75x20 cm fran String, formgiven av Nisse Strinning. Gaveln gar att kopa i 1-pack (1 gavel) eller 2-pack (2 st gavlar). Finns i storlek 75x20 cm. Stringhylla Svart Gavlar 50 Tal I Bra Skick Auktion - 1 Stringhylla Tre Hyllplan Vita Gavlar Auktion - 1 Stringhylla Tidningshylla Svarta Gavlar Bokhylla Hylla. String gavel gar att kopa i 1-pack (1 gavel) eller 2-pack (2 st gavlar) och finns for direktleverans i vitt eller svart. Kop till hyllplan, skap, ladhurts, arbetsskiva eller. String gavel vagg 75x30 cm fran String, formgiven av Nisse Strinning. Gaveln gar att kopa i 1-pack (1 gavel) eller 2-pack (2 st gavlar). Finns i storlek 75x20 cm.

String furniture Stringhylla gavel vagg 7 395 kr. 445 kr inkl frakt. PriceRunner Kopskydd. Till butik. Aktivera Kopskydd. Lagg till i min listaProdukten ar tillagd. String Gavlar fran String Furniture AB. Kop online pa Olsson Gerthel - Mobler och inredningsdetaljer av god kvalitet! Snabb leverans och fri frakt over 1000 kr. Golvgavel 200x30 cm vit/gra/svart Vaggavlar 75x30 cm 75x20 cm vit/gra/svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.