fredag 18 oktober 2013

Doftpase garderob

Nagon som vet hur man gor egna doftpasar att ha i tex

17 Sep 2010 Nagon som vet hur man gor egna doftpasar att ha i tex garderoben. Fre 17 sep 2010 13:16 Last 4100 ganger Totalt 10 svar. Mollie. Visa endast. 9 Jan 2009 Vi har gamla garderober som tyvarr vill lukta lite instangt och unket, speciellt dar Nu tankte jag prova om det hjalper att lagga in doftpasar i dom. Ljuvlig doftpase fran Durance. Fungerar utmarkt i garderoben, bilen eller resvaskan.

I garderoben skapas en instangd lukt, som sen overfors till kladerna. Darfor undrar jag Har provat ha en doftpase men tycker inte det fungerar alls. Skulle vara. Doftpasar Vanilj Cedar ger valdoft i dina garderober och skap. Fraschare klader textilier pa naturligt satt. Doftpasar som sprider doft i hem, garderober och bilen. Massor av olika dofter. Sprid en harlig doft i din garderob eller varfor inte i sommarstugan eller Tex badrummet eller bilen, eller varfor inte hanga en doftpase i husvagnen eller. Doftpasar pa Twenga - Kop Doftpasar pa natet fran ett brett urval av ledande marken och butiker som alla levererar inom Sverige. Vi har samlat allt pa ett och. 31 Jan 2011 Jag hade lange letat efter en stor garderob till mitt sovum och tyckte doftpasar med lavendel som fick ligga i garderoben och tillsammans med. En doftpase baserad pa en blandning av 100 naturliga vaxtextrakter och eteriska oljor, (citronella, citrongras, vetiver, lavandin, citron, eukalyptus). Placera. En forpackning innehaller fyra sma doftpasar. Cedertra ger en harligt naturlig doft till dina klader och textilier. Lagg en pase i byraladan, pa en hylla i garderoben. DIY: doftpase till garderoben. - @ 2014-06-30, 14:54:00. Nagot som jag alskar ar nar det luktar gott i garderoben, for det kanns sa himla lyxigt att oppna. Doftpase lavendel, ljusrosa. Doftpase med lavendel, perfekt for dig som vill frascha till med nagon harlig doft i din garderob/byra/forrad. 25kr/pase. frascht med en doftpase. Du kan ocksa placera dem i linneskap, garderober, lador, i bilen, i traningsvaskan, sommarstugan eller i baten. Ja, overallt dar du vill.

Basta traff, Namn: A till O, Namn: O till A, Pris: Lagt till Hogt, Pris: Hogt till Lagt, Tillagd datum. Visa. 8, 12, 16. per sida. Bild pa Bridgewater doftpase Blue door.

Ekologisk Doftpase MINI. 4-pack. - MorkbrunTurkos. Non

1 Dec 2011 Jag har sytt en egen doftpase med lavendel och kamomill! Den doftar ljuvligt! Jag ser den varje gang jag oppnar min garderob och maste. Ekologisk doftpase som luktar lavendel. Anvand doftpasar med lavendel i garderoben eller linneskapet for valdoftande klader och hall samtidigt borta mal och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.