fredag 15 november 2013

Mina bokmarken

Importera eller exportera bokmarken - Chrome Hjalp

Hur aterstaller jag mina bokmarken i Chrome Om du anvande synkronisering i Chrome pa den forra datorn kan du prova att logga in pa ditt Google-konto i. Med Google Bokmarken kan du spara genvagar till dina favoritwebbsidor och navigera till dem pa nagra sekunder var du an ar. 6 2015 Anda sen jag borjade lasa bocker pa riktigt har jag gillat bokmarken, och jag har under arens lopp byggt upp en hel liten samling, mer eller.

Alla bokmarken i Google Chrome borta! - postad i Webblasare: Hej! Helt plotsligt ar alla mina viktiga bokmarken/bokmarkesmappar i Google. Spara webbsidor som du vill besoka igen genom att skapa bokmarken. Lagga till ett bokmarke Valj enhet for att lasa mer om hur du infogar ett bokmarke for en. Du har valt att satta bokmarken pa nagra sidor pa webbplatsen. Nedan foljer en lista over dessa bokmarken. Du kan navigera till sidan genom att klicka pa. Jag har problem nar jag forsoker ta bort mina bokmarken ifran Chrome, de forsvinner nar jag val tryckt.ta bort. men de kommer tillbaka nar jag. Nar jag klickar upp mitt Google Chrome, sa ar alla bokmarken dar uppe som jag lagt dem. Men om jag klickar pa ett av dem och jag flyttas till. 3 Dec 2013 Delar av alla mina bokmarken borta i windows 7. Har nyss bytt fran xp till windows 7 (visste att det skulle bli problem). Har sparat delar av min. Mina favoriter ar en funktion for dig som ofta anvander webbplatsen. Har kan du enkelt skapa en egen meny med lankar till de sidor palank till. 3 Okt 2008 Nu var det sa att jag gjorde misstaget o ta bort ett par bokmarken som jag tankte ga via time machine och aterskapa men nu har jag ingen koll. 17 Mar 2015 Bokmarken - postad i iPad: Hejsan, Jag har en mcbook pro som har hosten en ipad air. det jag undrar ar att jag fick mina bokmarken fran. Jag kommer i hag mina bokmarken! 2015-01-09 17:51. Publicerat av Anne- christine. Jaman da har man gjort en arbetsvecka da. Nar man jobbar sa vet man ju. En custom startsida for mina webblasare anpassad efter mina egna behov. 15 Mar 2015 Jag anvander lite alla mojliga bokmarken, just nu kan jag dock inte hitta mitt gamla vykort med Keanu Reeves. Han har plojt igenom manga.

Om Mina favoriter - Region Jamtland Harjedalen

Det finns tre satt att lagga till bokmarken i Bokmarken: Klicka pa lanken Klicka pa lanken Lagg till bokmarke i din Mina Bokmarken-modul i Min . Exporterade bokmarken kan anvandas som sakerhetskopiering eller for att For instruktioner om hur du flyttar bokmarken och installningar till en annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.