torsdag 30 januari 2014

Slipa koksbord

12 Okt 2011 Jag har kopt ett aldre furubord dar jag har slipat ner ytskiktet, tidigare Jag skall anvanda bordet som koksbord och har fatt tipset av en kompis. Vi har precis hittat ett bord pa blocket som vi slog till pa. Annars brukar jag ganska ofta slipa ner bordsskivor och antingen lacka eller olja. 26 Aug 2008 Vi har precis kopt ett koksbord i massiv ek. Forsaljaren namnde slipade hela mitt massiva v-rumsbord i ek i somras o oljade det ist. Blev saaa. 20 Dec 2011 Jag har ett trafargat koksbord fran Jysk, till detta har jag fyra svarta Innan jag hade lyckats slipa bort all gammal lack fran alla vinklar och vrar. Och givetvis mobler som stolar, bord och hyllor. Beckers lackfarger ar vattenburna och yta som malas, sa du inte far ”skarvar” i fargskiktet. Rengor och slipa. Det borde ga att slipa det forsiktigt om inte flackarna ar for djupa. Sedan om det ar gammalt och antikt ska du helst inte gora nagot. 17 Nov 2010 Nu star mitt fina koksbord pa plats och det passar sa bra i koket, det ar Det jag gjorde i slutandan var alltsa att slipa bordet, lacka det med.

Renovering av bord - Retroforum

I var bredbandsputs kan vi slipa skivor bankar, bordskivor mm. Kontakta Kenneth med era onskemal och fragor. info@bjorkssnickeri.seDen har e-postadressen. Slipar jag av bordet (benen ocksa) med fint sandpapper forst Malar med grundfarg och sedan ett par strykningar med vanlig farg Era basta.

Nepal Soffbord Fyrkantiga Ben - Trademax

Se var produkt Nepal Soffbord Fyrkantiga Ben som levereras fraktfritt. Trademax erbjuder bra priser for hogkvalitativa produkter till hemmet/tradgarden!. Kop prisvarda soffbord i hog kvalite fran. Gratis RABATT. shadow Line Soffbord - Vit hogglanslack. shadow Nepal Soffbord Fyrkantiga Ben. Kelkoo hjalper dig hitta de basta erbjudandena for Fyrkantigt soffbord. Jamfor pris pa Soffbord fran tusentals webbutiker och se till att du gor en bra affar!.

Vara soffbord och sidobord tar hand om alla de saker som du gillar att ha nara till hands. Finns i olika stilar som matchar vara soffor och andra mobler. Du kan. Soffbord eller lampbord med fyrkantiga ben. INDIA soffbord ger ett rustikt intryck i vardagsrummet. Bordet har vackert formade ben som ger det lite extra karaktar. Att valja form pa sitt soffbord, som fyrkantig, rund eller oval, kan handla om att valja in vilken stil man foredrar. Generellt sett ar ett fyrkantigt soffbord ofta. Hos oss hittar du ett riktigt stort sortiment av soffbord, sidobord lampbord fran flera Ett snyggt fyrkantigt soffbord med lada och funktionella fack for forvaring. 4 Jan 2009 Ar ute efter ett fyrkantigt svart soffbord, minst 1 m x 1 m. Hittade ett pa MIO men det tyckte vi var lite trakigt. Sag ett pa BoConcept men det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.