fredag 21 mars 2014

Sanggavel av lastpall

Nio sanggavlar

14 Okt 2014 Artwood London sanggavel fran Lakewood, 6 795 kr. Eller smack ihop en gavel sjalv av tva lastpallar, som Drommen om Villa Gronskog. 7 Feb 2013 Mala sanggaveln direkt pa vaggen. Enklast av allt, slipa och betsa en lastpall och anvand som sanggavel. Sanggavel av en lastpall. Den har. 12 Maj 2013 Sonens sanggavel av lastpallen ar fardig snickrad, malad, hemkord och uppsatt sonen ar nojd och det ar den vana modern och T ocksa.

29 Okt 2012 Varfor inte gora en sanggavel av korrigerad plat, det fungerar perfekt for den som vill skapa. Mala en lastpall och stall upp den mot vaggen. 30 Jan 2015 Vanliga lastpallar ar anvandbara pa fler satt an att lasta pa. Vi gjorde en soffa, ett bord och en sanggavel att inspireras av. Sa har gor du.

8 Okt 2013 Att bygga en egen sanggavel av tva gamla lastpallar var ju tidernas basta ide. Jag har googlat runt och sett de mest fantastiska skapelser av. 27 Aug 2013 Lastpallar kan med enkla medel forvandlas till snygga mobler. Lastpallarna Sanggavel av gammal lastpall som pelletsen kom pa. Foto: Asa. 31 Mar 2011 Detta blev resultatet nar vi ville gora en egen sanggavel. Vi funderade lange pa hur vi skulle kunna bygga en egen och tillslut hittade jag. 2 Jan 2015 att tillverka saker sjalv Med hjalp av nagra lastpallar sa kan du ge ditt hem lacker och billig makeover. Lastpallar som sang och sanggavel. 28 Maj 2011 Har kommer nagra forslag pa hur du kan anvanda traet till att gora en egen sanggavel. Varfor inte anvanda sig av en lastpall och gora en. Sangen star pa lastpall och likasa ar sanggaveln gjord pa lastpall. De ar malade svarta, endast med forklaringen att svart och vitt ar det snyggaste jag vet i. Browse all Instagram photos tagged with #lastpall. Viewand comments. 7 okt 2013 Jag har lange velat haft en men inte vetat hur tills for nagra veckor sen jag laste om att gora en sanggavel av en LASTPALL. Googlade och. 25 Jun 2012 fran lastpall till sanggavel!:). Jag ar faktiskt nojd! Tank vad mycket fint och roligt man kan gora, bara man har fantasi!:) Forst tankte jag gora. 29 2014 Sahar blev iallafall sanggaveln, har baddat lite slarvigt idag men tank inte pa de: ) Satte upp en hylla ovanfor och spotlights. Ar inte riktigt nojd.

Interiorguiden: SANGGAVLAR AV GAMMALT SLITET TRA

4 Dec 2014 Jag har lange saknat att ha en sanggavel, jag tycker att det blir sa himla Stommen ar en lastpall men jag gillade inte hur glest ribborna satt sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.