onsdag 28 maj 2014

Dorr som sanggavel

Hej, jag ska bygga en ny sanggavel och behover lite tips och ideer. Har hittat en del ritningar pa natet, men ett par funderingar har dykt upp. Jag skall gora en sanggavel av en gammal dorr som jag hittat pa vinden. Jag skulle vilja kapa den nagra cm pa ena kortsidan for att fa den. 15 Maj 2015 Saljer var fina sanggavel som ar gjord av en gammal fin dorr. Medfoljer en matchande byra om sa onskas.Monteras pa vagg, det medfoljer. 3 Mar 2014 Trenden som genomsyrar manga svenska hem, med gamla dorrar som Sa fint sovrum ni har och sa bra det blev med dorren som sanggavel!. 3 sep 2011 var nya sanggavel. Den har jag gjort av en gammal dorr med underbar patina. Jag har sett manga varianter av sanggavlar gjorda pa detta. 22 Mar 2014 Ovanfor var sang hanger en gammaldorr som sanggavel. Den har foljt med Manga har fragat om dorren och hur vi behandlat den. Dorren ar. 19 Mar 2011 Fran dorr till sanggavel. Hejsvejs! Idag tankte jag visa er hur min man gjorde nar jag fick for mig att jag ville ha en sanggavel. Den skulle var i.

Sanggavel,av gammal dorr

29 Okt 2012 Sanggavel, Regine via Its a house. Tank att hitta sadana har fina dorrar, perfekta att luta mot vaggen och lata dem fungera som en sanggavel. 25 2012 Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlagg om sanggavlar man kan gora sjalv som ar ett aterkommande tema har pa bloggen, sa nu ar det.

Att bo pa Danviksklippan (sthlm), bu eller ba:

Jag har fatt mojlighet att flytta till en lagenhet pa Danviksklippan i Stockholm. Allt med lagenheten verkar bra men jag ar inte sa bekant med. Lagenheter till salu i Danviksklippan hittar du pa. Vi visar aven slutpriser, hur bostadsmarknaden utvecklas och hjalper dig att valja ra . Allt om kvarnholmen, henriksdalshamnen, henriksdalsberget, danviksklippan. via ett formular for Henriksdalshamnen, Danviksklippan, Saltsjoqvarn.

Valkommen till Brf Danviksklippan 3. Brf Danviksklippan 3 ar belagen pa adressen Hastholmsvagen 17 i Stockholms kommun. Bostadsomradet ar mer kant som. Danviksklippan med Hastholmsvagen som slingrar sig igenom, ligger inklamd mellan Hammarby sjo, Varmdovagen och Danviksbron. Bostadsomradet utmarker.

24 Feb 2015 Vid pendlingsstraket langs med Danviksklippan finns idag ett mycket trangt snitt mellan bropelaren och berget. Cykelstraket ar viktigt for. 5 Feb 2012 Visst ar de vackra, Backstrom och Reinius punkthus fran mitten av 40-talet som tronar hogt uppe pa Danviksklippan Det var i borjan av. Danviksklippan, Stockholm. 376 gillar 2 pratar om detta. Danviksklippan mellan Sodermalm, Nacka, Henriksdalshamnen och Danvikskanalen med sina nio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.