fredag 20 juni 2014

Skicka bil till afrika

Sag pa Uppdrag granskning for nagra veckor sedan om svart bilhandel, bilar som exporteras till Afrika. Enligt deras reportrar kan en Toyota. 27 Okt 2012 Nu har jag exporterat bil till Afrika ocksa. En kostsamt kranglande bil. Land Rover Freelander, service fran Ghana. Mikael Stjerna. Land Rover. 26 Jun 2007 I Hamburg star nara 100 bluffskrotade bilar, stoppade pa sin vag till Benin. Bakom trafiken Hur kan det lona sig att skicka bilarna till Afrika. 26 Nov 2012 For ett antal ar sedan sa dejtade jag en man fran Nigeria som blev medlem i Mormonkyrkan. Jag fick da veta saker som jag aldrig vetat tidigare. 10 okt 2012 Tusentals bilar skeppas varje ar ut fran Sverige via Hamburg till Vastafrika. Det ar svarta bilaffarer som omsatter flera hundra miljoner kronor. Nord + central EuropaMedelhavetNord AfrikaAfrika, ovrigtArab Golfen Aven pa exportgods kan vi svara for hamtning av los last pa bil till Goteborg samt. 14 Jul 2010 I breven star det att begagnade bilar kops upp och skickas till bade Afrika och Sydamerika for att anvandas som bland annat kollektivtrafik.

Jag, afrikaexportor, Kronika, Teknikens Varld

20 2010 Att gamla skrotfardiga bilar exporteras till Afrika ser Michael Abraham Sedan skickar de ut erbjudanden per post till agarna och lovar dem bra. Var vision ar att med god service och nojda kunder kunna kombinera inkop av begagnade bilar med vidare forsaljning samt export till huvudsakligen Afrika och.

Salja bilen till firma som skall expotera den. Maskinisten

Sa tangte jag kanske skicka ivag skrothogen. Men fragan ar om man vagar handla med nagon som skickar bilen till afrika eller ska jag kora. 16 Jul 2009 I Afrika finns en stor marknad for begagnade bilar. Istallet kops manga bilar upp via annonser i dagstidningarna och pa natet, och skickas. Kom 2st afrikaner och kopte den kontant av mig, dom skulle skicka den till afrika sas det. Bilen va rostig och hade rasad fordelningslada, gick o.

2 Mar 2011 De kops upp och exporteras till Afrika, Asien och lander i Europa. – Mitt rad till de som saljer bilar ar att de sjalva ska skicka in pappren till. Det ar exportfirmor som fixar upp bilen och saljer dem vidare. Formodligen till Afrika. Nu har vi kopt ny bil och jag namnde for en av dessa. 10 Okt 2012 Samordningsnummer mojliggor svarta bilaffarer for miljontals kronor. Bilarna kommer till Goteborg for att darefter fraktas vidare till Vastafrika dar de Skriv under har. Skicka. Inga namn kommer att publiceras, las mer har. 0737573430, Jag ar intreserad har ocksa en bil jag vill skicka da manga av speditorerna inte jobbar med vast afrika men satsa pa Goteborgs. Men de saljs som f*n till afrika dar de ej bryr sig om rost och hur langt bilen har gatt, bara sa du vet sa finns det drom bilar i saudiarabien som. Allround Transport till handahaller din transport och logistik av gods till alla regioner i Afrika. Vi fraktar till dig till och fran Afrika paket, styckegods, pallar, komplett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.