måndag 27 oktober 2014

Mala om malm byra

14 Jul 2013 Jag har malat om en malm byra. Kopte snickerifarg hos forghandlaren och bara malade. Funkade jattebra. Fick dock mala typ 4 lager. Har hittar du inspiration och inredningsideer till ditt hem for.malm byra. Vi var tvungna att mala och tapetsera om i hela lagenheten eftersom den forra. KUND: Hej! Jag skulle behova lite hjalp med fargval. Jag ska mala om lite mobler i malm serien som finns pa Ikea. Just nu ar dom i ek men jag vill mala dem vita. 17 Feb 2014 Och jag maste saga att det har: att mala byran i den morka lilla hallen vit ar nagot av det basta som hant Tror vi ar manga med en Malmbyra. 14 jun 2010 Kopte ju hem for ett tag sen, men alltsa, jag angrar som fan att vi inte kopte en vit:cry. Gar den att mala tror ni Sa det tacker bra Hur. 1 Nov 2009 Nu ar var MALM byra malad och klar och star sa fint i vart sovrum! Det gick Nu blev jag sugen att mala om vart skrivbord:). 2 Jenny.

Malm byra - Inspiration och ideer till ditt hem - StyleRoom

20 Sep 2012 Jag ar jakligt sugen pa att mala om vara Malm sovrumsmobler. Var aven helt 100 pa att vi ville byta ut tapeten fortast mojligast nar vi hade. 23 Nov 2010 Anvand malartvatt om det ar en gammal mobel for att losa upp all smuts som lagrats under. Funderar pa att mala om min Malmbyra i hallen!.

MALM serie - IKEA

MALM byra med 2 lador, vit Bredd: 40 cm Djup: 48 cm Hojd. MALM. byra med 2 lador. 399 kr.styck. Unit price. Bredd: 40 cm, Djup: 48 cm, Hojd: 55 cm Finns i. Har nagra byraer fran IKEA:s MALM-serie i ekfaner. Skulle garna vilja gora dem svarta. Nagon som vet om det funkar att mala/lacka om ekfaner. 29 Maj 2013 Jag bestammde mig for att mala om vara malm byraer som for ovrigt ar 7 ar gammla:) resultatet blev sa bra! Nu vill jag inreda bebisrummet.

Browse all Instagram photos tagged with #malmbyra. Viewand comments. MALM byra med 3 lador, vit Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Hojd. MALM. byra med MALM byra med 6 lador, vitlaserad ekfaner Bredd: 160 cm Djup: 48 cm. MALM.

29 Jan 2015 Jag har en liten stuga och hade tva vita och tva i Ek. For att fa det enhetligt var det ett enkelt val att mala dom vita. Jag anvande mobelfarg fran. 30 Jul 2012 De vi hyr av har aven sagt att vi far mala/tapetsera om vi vill! Orkar vi det! Eller ska vi bara mala lite mobler Kan man mala om Malm-byraer. 26 Jun 2014 En av er skrev att hennes Malm byra ar svart och ville mala vitt. Jag kan saga att min kompis Linn har malat sin svarta byra vit och hon mala tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.