torsdag 19 februari 2015

Mala shabby chic mobler

Patinera dina mobler shabby chic - sa gor du - Antligen hemma

19 Okt 2010 Patinera dina mobler shabby chic - sa gor du. artikel. 2010-10-19 Du kan aven mala effektfarg pa de stallena du har slipat. 5. Slipa aterigen. 2 Sep 2011 Jag far ju en hel del fragor om hur jag/vi gor nar vi malar om mobler och jag vill ju sjalvklart hjalpa er med era hemma projekt! Problemet ar ju.

3 Jul 2013 Mala Shabby Chic! Vissa morkbetsade mobler har en tendens att bloda igenom fargen och ge fula gula flackar, for att motverka det brukar. Nar grundfargen torkat ar det dags att skapa shabby chic effekten. For att fa en matt skap, shabby chic, country style, slitet, mala mobler, inspiration, inredning. Shabby chic mobler och inredning baseras av pa vitt och att man malar om gamla mobler vita, flera lager med mork farg i basen, for att sen slipa olika antal. 4 Nov 2009 19 roster. Shabby chic – sliten elegans syns i en hel del inredning. Slipa och avfetta med malartvatt, forsegla alla kvistar med schellack. 1 Maj 2010 Mala Shabby Chic. Vi har fatt lite fragor om hur vi har malat vara mobler Shabby Chic. Utan att utge mig for att var nagon expert pa omradet. 26 Aug 2011 Med vattenbaserad farg far man mest bara mala en gang. Men, ska det vara shabby chic sa gor det nog inget om inte malningen ar helt. 14 2012 Det finns manga olika satt att mala mobler i Shabby Chic stil, och var och en bestammer ju sjalv hur mycket jobb man vill lagga ner, och vilket. 24 Jul 2011 Borjar med att visa de 2 “Shabby Chic-malade” projekten som jag ska salja, det har jag stor nytta av nar jag malar texter pa mobler och annat. 24 2013 I Sverige forknippas shabby chic ofta med gamla, slitna mobler som malas om i vit nyans (ibland ”shabbas” moblerna, vilket betyder att man. Hej Jag haller pa och malar lite obehandlade mobler och vill att de ska fa lite patina, shabby chic sadar. Jag har provmalat en pall och gjorde.

28 Jul 2010 Jag ska mala om en gammal stol i Shabby chic stil och undrar hur hort folk som statt och kastat grus och stenar och grejer pa mobler for att de. Du ar valkommen att komma hit till verkstaden och titta pa mobler. sedan starten 2011, malat och renoverat mobler oftast med inriktning mot shabby chic och lantlig stil. Alla mobler malas for hand och de saljs sedan direkt fran verkstaden.

Mala Shabby Chic, Inreda Lantligt

29 Jul 2011 Hur Malar Man Mobler i Shabby Chic Stil Posted on April 4, Idag ar det manga som gar in for att mala shabby chic mobler hemma, och med. Om man gor om sjalv i Shabby Chic stil sa far man forbereda sig pa att bli alldeles Se sedan narmre pa hur dessa mobler, rum och platser forandrades och duk om man inte malar om delarna samtidigt som bordet for ett komplett resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.