tisdag 24 mars 2015

Vitlasera ekbord

Lasera mobler och snickerier. Arbetsrad for Alcro. koksluckor, bord och stolar kan skyddslackas med Klar Tralack. Skyddsbehandla ytan efter minst 24 timmars. Trakigt att hora om ditt bord, tyvarr ar det svart med just avlutade ytor. Nar du. Kan jag vitlasera dem och hur gor jag da eller har du nagot annat tips Svar. 14 Jun 2008 Det star mest om golv och tak men ett bord ar det annan belastning pa. Lasera ar val det man brukar gora nar man vill att traet ska lysa. Har hittar du inspiration och inredningsideer till ditt hem for.vitlaserad ek. StyleRoom ar Sveriges storsta inredningscommunity och visar inspirerande bilder fran. En furu soffa, ett bord och fem stolar. Vart supersnyggt, ar lite hack i soffan som syns o sa, men det tanker man inte pa. Bordsskivorna lamnade.

Valnot t.ex. blir mycket morkare medan ek bara blir lite morkare. En annan effekt Ett vanligt satt ar att vitlasera med en olja som innehaller vitpigment. Det finns.

Fragor och svar - Henkes malartips

14 Jun 2011 Nu har ju jag sa klart trottnat pa eken och onskar mig ett vitt bord och och vit lasera bordet i tva lager ocksa det blir riktigt snyggt det med:). 27 Maj 2009 Jag har laserat ek-bankskivan i koket! Jag har lange tycket att. Du ar verkligen fiffig, att lasera den ar ingen dum ide alls! Jag har haft tanken.

Vitlasering - Valkommen till Woca - Alfort Cronholm

Har kan du lasa hur du gor for att vitlasera olika typer av traytor. Eftersom vitlasering skiljer sig beroende pa vilket material som ska laseras har vi delat upp. 4 Jan 2009 Jag har ett oljat ekbord som jag ar krakless pa, men det ar i bra kvalitet och kopt till kanonpris sa det vore dumt att Det borde ga att lasera. 6 Maj 2015 Hej! Saljer mitt matbord pga flytt. Det ar ett vitlaserat ekbord i fint skick. Matten ar 90 x 140 cm. Bordet har en helt ny tackskiva i 6mm glas.

10 Dec 2008 Den massiva bankskivan av basta ek hade inte underhallits de sista fem aren eller sa. Den fina, vita nyansen var helt borta och traet sog till sig. Gar det Lasera gor man val framfor allt med obehandlat tra, fragan ar om det gar med oljad ek Om inte, finns det nagot alternativ, nagon form. 18 Mar 2012 Sa ett vitt - sa klart.) - bord vill jag ha! Eller ska vi helt enkelt bygga ett nytt bord Inte lika Kan du inte lasera det och sedan lacka det istallet!. Vet att detta amne diskuterats tidigare pa forumet men nu ar jag i startgroparna med att vitlasera hela taket pa OV och behover frascha upp. Har ett furubord med ett tjockt och hart lager lack pa som jag skulle villja lasera svart. Nagra fragor. Jag antar att jag maste slipa det forst. Matbord i vitlaserad ek med ovala klaffar. 93112. Matbord i vitlaserad ek med ovala klaffar. Vitlaserat ekbord med ovala klaffar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.