onsdag 13 maj 2015

Bakad potatis micron

14 2015 Recept pa bakad potatis med en god skinkrora. Gott recept till lunch eller kvallsmat som gar snabbt att gora om du bakar potatisen i mikron. Lagg potatisen pa ugnsgaller och baka den i cirka 1-1,5 timme. Kann med en sticka att den ar klar. Bakad potatis i micro: Lagg potatisen i micron och satt pa full. Jag blev valdigt nojd med bakpotatisen denna gang, den fick samma smak Jag alskar bakpotatis och hittade antligen ett recept pa hur man gor dem i micron!. Bakad potatis blir en harlig lunch med en god rora, eller med en klick smor - supergott! Att gora bakad potatis tar ju en stund i ugn, men gar snabbt i micron. 8 aug 2012 Sa vi valde att tillaga dem i micron istallet. Jag hade tidigare last om Miss Agda som bakat sina potatisar i micro med ett bra resultat sa jag tog. Baka dem utan lock pa full effekt (750 w) 2-3 min. Vand dem upp och ner och mikra 2-3 min till. Prova med provnal att de ar fardiga. Skar ett kryss i varje potatis. 2 Maj 2008 Jag brukar lyckas och gor ett par stick i potatisen, men brukar forlanga tiden till ca 12 min. Men bakad potatis blir ju helt klart bast i ugnen.

Bakad potatis i ugn el micro - Recept fran Spisa.nu

Nan som har natt hett tips pa hur man far bakpotatisen lite mjuk och fin Tycker det Tycker att bakpotatis blir mycket battre i micron Lattare. Harlig bakad potatis med smakrik skagenrora far du om du foljer detta recept. Gor din rora med rakhack, dill ochran far fin kramighet av majonnas och.

Bakad potatis - For- smaratter tillbehor - Matlust iFokus

Bakad potatis - Ja kanske en dum fraga, men hur lange ska man ha potatisen i micron nar man gor bakad potatis. 12 Feb 2015 Jag tankte pa det har med bakpotatis, eller sager ni bakad potatis. i micron (ni vet val att det ar busenkelt att tillaga bakpotatis i micron ca 15. AR det nagon har inne som brukar koka potatis i mikron Jag levde i princip pa bakad potatis ifran micro nar jag pluggade 2006, funkar.

14 Mar 2008 Jag gor bara ett kryss i potatisen med en kniv, in i ugnen ett par minuter (varierar fran vilken micro man har). Nar vi har bakad potatis gar det. 24 Jan 2006 Ja ar grymt sugen pa bakpotatis idag men orkar inte vanta en hel timme i ugnen, tankte kora dom i micron. Men hur lange o vilken effekt. 3 Dec 2012 Jag har anvant mig av bakpotatisar som jag tillagat i micron (ni vet val att det ar busenkelt att tillaga bakpotatis i micron ca 15 min, sen kora dom. 23 Mar 2010 Vi hade bakade potatisar i sondags och fick en over som har legat i kylen sedan dess(opreparerad), kan jag varma den i micron. 10 Maj 2010 Visst blir bakad potatis allra godast om den bakas i vanlig ugn, 225°, 40-50 minuter. Men ibland finns inte den tiden. Da ar det bra att ta till. Ta lite aluminiumfolie, vik den sa att du kan halla lite vatten i botten lagg i potatisen tillsammans med ett ratt agg, vik ihop allt satt in i ugnen, kor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.