fredag 8 maj 2015

Tallrikshylla vit

Tallrikshylla Vit. Kategori: Mobler. Vit tallrikshylla i tra. Langd 90 cm Hojd 48 cm Djup 13 cm. Pris 450 kr. IMG_6673 IMG_6674. Tallrikshyllatre hyllor med skaror sa tallrikarna inte ramlarvitmalad och lite sliten, Country style conditiontillverkad av Agneta Ekeberg. Tallrikshylla i tra med 3 stycken lador. Fyll hyllan med vackert porslin eller varfor inte matlagningsbockerna. Matt: B:66 cm H:81 cm D:15,5 cm. Farg: Vit. OBS!. Harlig Shabby chic-hylla i vitt med metallskyltar. En liten och natt hylla dar man kan placera de finaste tallrikarna man har. Snygga fack nertill dar man kan. 15 mar 2015 Underbar gammal TALLRIKSHYLLA/hylla LANTSTIL shabby chic vit. Avslutad 29 mar 20:07. Vinnande bud 585 kr Olsring (67 bud). Frakt.

16 Mar 2015 En otroligt charmig och praktisk antikvit tallrikshylla. Kan bade hangas pa vagg eller stallas pa tex koksbanken. (Hang fasten medfoljer). TallrikshyllaVit Tallrikshylla i tre plan. Vit. Bredd 100 cm, Hojd 100 cm, Djup 8 cm. Tallrikshyllalangsmal/ Vit Langsmal tallrikshylla i tre plan. Vit. B 50 cm x H.

Tallrikshylla vit - SkalaMinimal

3 Okt 2010 Min man har snickrat en stor tallrikshylla at mig:)(!) Om det ar av det traslaget som du hade anvander jag en vit sparrgrund som 2 forsta lager. Hyllor. Hylla/bokhylla/sideboard 1st. Vit med antikt slitage. Tallrikshylla 1st. Vit med antikt slitage. Tre hyllplan Tallrikshylla 2st. Antikvit med slitna kanter.

Marmorbord - Trendenser

18 Okt 2013 Mitt forsta och framsta tips ar att kopa ett underrede fran ett 70- eller 80- talstalsglasbord pa loppis och sedan mattbestalla en marmorskiva fran. Samtliga vara soffbord tillverkas av Nordflame - med natursten fran oss. En perfekt Nero Granitsten - Soffbord med underrede i massing (1).png. Namnet. Arild soffbord furu med metallunderrede B 100 cm D100 cm - Soffbord i furu med underrede i rostfargad metall. Varje mobel har en unik karaktar med avs.

5 Mar 2014 Nu mina vanner har jag lyckats ta fram bade ett underrede och en sten Alltsa, skulle du eventuellt vilja kopa ett bord, i valfri storlek, ska du. IKEA - BEKANT, Underrede for bordsskiva, svart, 10 ars garanti. Las om villkoren i garantibroschyren.Du kan montera bordsskivan i en hojd som passar dig.

27 Nov 2013 Endel mobelinkop har gjorts, bland annat ritade och mattbestallde jag ett nytt soffbord till vardagsrummet i somras. Det levererades efter. For vissa stativ. Vi har aven en del forslag pa fardiga, kompletta bord for vissa miljoer. Bordsstativ. underreden. att kombinera med valfri bordsskiva. Hej alla! Nu ska jag till att bygga ett soffbord. Men jag behover hjalp med mitt underrede. Hur ska jag pa basta och stabilaste (och snyggaste).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.