onsdag 10 juni 2015

Sy hundbadd

25 Feb 2012 Hemmasydda hundbaddar - Hejsan!Igar hade jag inte mycket att gora Glom inte att sy ihop den sista sidan ocksa saklart. Anmal 9Bra inlagg. Sy hundbadd - Tankte sy en badd av en gammal madrass. Kanns som att det borde bli mjukt och skont at hunden. Va. 23 Feb 2013 Forst tankte jag inte alls sy nagot babynest, men sen sag jag att manga andra hade gjort det, sa da var jag ju bara tvungen att testa! Man tager. 24 Jul 2012 Jag borjade med att sy ihop ovalerna (kom till och med ihag att lamna en oppning for att fa in stoppningen!) och vande dom at ratt hall. Detta lovets stora projekt har varit att sy en hundbadd infor den Kollat runt pa hundbaddar att kopa, men inte kant att jag riktigt hittat ratt. Sy en egen hundsang eller hundbadd Valj sjalv vilket overdrag du vill ha pa denna dyna! Bench kan anvandas som stoppning i hundsangar eller hundbaddar.

Sy hundbadd - Hundtillbehor/Hundprylar - Hundar iFokus

16 Mar 2014 Falla bada bakstyckena (vik ned kanten och sy en raksom) enligt bilden. Den storre av de tva Sy en egen hundbadd eller hundsang. Hintade. Jag undrar om det ar nagon har som har sytt ett overdrag till en biabadd eller annan hundsang Ar det enkelt Bara att mata pa badden eller.

Klippa, sy och det blev en hundsang - Tankenotter

1 Feb 2013 Harligt harligt och idag nar solen skiner sa sjunger talgoxen sa himla vackert, bara ca 1,5 man kvar innan larkan kommer, tjoho. Har man tur. 3 Nov 2007 Snygg modell pa rund hundbadd hogst upp till vaster, men jag ska hitta nagot mer fargglatt tyg. Jag ar aven sugen pa en transportbur sen nar vi. 4 Aug 2012 Jag har nu sprattat och sytt i omgangar. Samma rakstrackor som liksom inte vill sig. Tyget ar av tjockare kvalitet vars struktur ar ”plysch”aktigt.

Om ni tittar langt in i garderoben sa kanske ni hittar ett duntacke som inte anvands, vik det i 4 delar och sy ihop dom1 Sen syr ni ett orngott dom. 28 Jun 2011 Jag fick ett infall att gora en ny badd till var lilla papillion Gizmo. Han ligger och myser mest hela dagarna sa hans gamla ar ganska utsliten. Princessan lordag 2 september, 2006 21:48. kop sacco kulor och sy en pase, sen har du en skon hundbadd. Jag ar en tax jag kommer strax. 2 Jan 2014 Jag borjade med att sy ihop oppningen nedanfor och framfor kragen (halssprund heter det tydligen), samt sy ingen halsoppningen (tvars over. 16 Jan 2015 Dagens projekt! #hund #hundbadd #voff #vovve #schafer #sy #diy #doityourself #instadaily”. Hundbadd Instagram photos, Use Instagram online! Websta is the Best jolenegr #hundbadd klar #sy #skapa #rosa #gulligt 4d. jajia87 Vart skit fin ju! 4d.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.