tisdag 21 juli 2015

Bord av pall

Genast visste jag att jag ville anvanda det som bord. Det har ju varit en poppis era med lastpallar, och det fick bli losningen aven i detta fall. Tanken ar hjul. Har hittar du 18 inspirerande bilder pa lastpall uppladdade fran vanliga svenska hem. Bordet har min man gjort av en gammal lastpall och fyra sma hjul. 19 Maj 2014 Trekantsbord: Tva halvpallar blev ett trekantigt bord hemma hos Linnea Hagglof i Pallhylla: En snutt pall som blev over fran Anita Olofssons. 19 Jul 2012 Nagon vecka tidigare har hon och jag slagit fast att ett soffbord av lastpallar skulle passa perfekt i hennes vardagsrum som hon delar med sin G. 8 sep 2012 Nellie, en av mina fina blogglasare kommenterade mitt tidigare blogginlagg om soffbord av lastpallar. Hon berattade att hon lange velat gora.

26 Jul 2012 Skrapa pallen traytor med en spackelskrapa eller liknande for att slata Tips: Tank pa att bordet blir valdigt tungt, sa bygg det pa en smart plats.

Inspiration for lastpall (18 bilder) - StyleRoom

29 Okt 2013 Borja med att slipa, kvistlacka och mala en lastpall. Nar du slipar pallens eventuella ojamnheter, tank pa att bara munskydd for att att undvika. 3 Dec 2012 Jag maste medge att jag inte var sald vid forsta ogonkast pa den kara lastpallen som mobel: lastpall bord. Jag tyckte snararenaaa nu har den.

Norfolksoffa med Hampton bord och pall, Tradgardsgrupper - Tra

Norfolksoffa med Hampton bord och pall - Hampton bord: 1 st. Hampton matbord (Artnr. 10020578). hampton pall: 2 st. Hampton pall (Artnr. 10020579). 30 Jan 2015 Vanliga lastpallar ar anvandbara pa fler satt an att lasta pa. Vi gjorde en soffa, ett bord och en sanggavel att inspireras av. Sa har gor du. Frost bord och pall. Alla vara produkter ar helt nya! Facebook- Emilili. Dela annonsen: Publicerad: 2015-02-27 15:54. Objektsnr: 227318976. Saljaren ansvarar.

Se var produkt Boxy 2-Pall Soffbord som levereras fraktfritt. Trademax erbjuder bra priser for hogkvalitativa produkter till hemmet/tradgarden!. IKEA - APPLARO, Bord/pall sektion, utomhus, Gar att anvanda som bord eller pall for att forlanga 1-sits sektionen i samma serie.Genom att kombinera flera olika. Soffbord av lastpallar. – Jag har hittat ett gang lastpallar. Hur manga ska du ha, fragar jag en fin van pa telefon nar jag star pa den lokala bradgarden och har. Tokujin Yoshioka.s nya pall- och bordskollektion Sparkle, ger som namnet antyder ett gnistrande intryck. Plastens unika plisserade yta ger mobeln en. AHlens ar inom flera omraden det ledande detaljhandelsforetaget i Sverige. Hos oss hittar du nyckelskap, hatthylla och hallmobler, samt allt du behover inom. Du ar har: Hem › Produkter › Mimmi Pigg bord och pall. s242-651971.jpg. Mimmi Pigg bord och pall. Sott litet skrivbord och pall i fin Mimmi-design. Pallens matt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.