onsdag 8 juli 2015

Filma under vatten

Undervattenskamera - Tips rad - Reseguiden

Hej! Jag har tankt att kopa mig en vattentat kamera som man aven kan filma med for en relativt billig peng. Sjalvklart vill jag ha en sa bra. Att filma under vatten. Nu kan du lamna din bokiga undervattenskamera hemma. Med LifeProof kan du filma barnens stoj och stim under vattnet i poolen, eller. 22 2013 Jag ar pa jakt efter en bra filmkamera for att filma bade pa land och nar jag dyker. Pris max 4 000:- GoPro borde vara ett givet val men aven.

Jag har en plan att filma lite fiske under vattnet. Jag skall filma nar jag trollar efter framst gadda. Vill alltsa montera en kamera en bit framfor. Vattentat Fiskekamera och undervattenskamera med monitor och kabel som nar ned till 15 meters djup. Filma undervatten och se allt pa monitorn nar ni fiskar. 20 Maj 2014 De nya Android-telefonerna klarar nagot som iPhone saknar - att anvandas under vatten. Vi testar att filma hajar med Samsung Galaxy S5 och. 1 Nov 2014 ja som rybriken lyder fungerar xperia z3 compact att filma under vattnet, jag undrar eftersom om jag provar och den pajar ar det ju inte sa roligt!. 8 Feb 2013 Har ar en liten mini-utat med inbyggd videokamera som gor att man kan filma vad som hander under vattnet ner till 30 meter djup. Man styr. 9 Maj 2014 Nar man forsoker sig pa att filma under vatten kan man saledes inte fanga upp ljud utan den tar da ljud fran micken pa headsetet som alltsa inte. 14 Jul 2011 Dyk i havet och filma din kompis, ta bilder pa den skimrande himlen genom Funktionen fungerar mycket bra under vatten, och kan vara. Garna filma under vatten med bra kvalite. Valet star alltsa av att kopa en vattentat kompaktkamera eller en GoPro. Fastnat for Nikon Coolpix. Denna film kommer visas pa internet och i biografer i Sverige. Till detta vill vi spela in en scen under vatten. Vi hade tankt anvanda oss av en. 21 aug 2001 Att fotografera under vattnet ar nog en tanke som slagit de flesta. Negativ film har en stor exponeringstolerans, vilket gor att det ar en bra.

23 Dec 2012 Har ovan ar en film dar jag provar hur det fungerar att flma under vatten med det nya huset. Tidigare sa kom gopro kameran med ett hus som. Johanna Magnusson Det ska ga att ta kort under vatten med Z ocksa! Sag en video pa , en kille visade tre olika satt att kunna filma/ta kort. Ska finnas en.

Vi har testat 8 vattentata kameror, Kamera Bild

29 2014 Sonys nya toppmodell ar antligen har – med nya Xperia Z2 kan du ta fantastiska bilder, filma i slowmotion och till och med filma under vatten. AR det nan som vet om det finns one size fits all-behallare for att filma resp foto under vattenytan Den ska i forsta hand se till att inget vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.