onsdag 23 september 2015

Jag hatar mina foraldrar

Min enda onskan ar att mina foraldrar ska kunna prata med mig. jag vet inte vad mina foraldrar tycker om det jag kanner och om dom kommer borja hata mig!. Jag hatar fulla manniskor. Jag mar psykiskt daligt av det. Jag blir radd och mar daligt nar nagon ar full. Bada mina foraldrar brukar dricka ol och vin pa helgerna. Hatar en av mina foraldrar Barn och familj. Ar det normalt eller alskar ni era foraldrar oavsett vad jag mar illa och vill bara sla sonder. 18 Okt 2009 blir sa forbannad, mian foraldrar tror att man ska vara perfekt hela javla tiden, att man ska inte gora nagot misstag, men halla man ar vel bara. 23 aug 2012 Det var ju nat fel pa mig eftersom mina syskon inte blev slagna eller hotade. Du undrar hur du ska kunna sluta hata dina foraldrar, och om du. 6 Okt 2011 En ny fraga fran mina foraldrar hatar mig! Jag mar skit daligt, allt ar bara jobbigt. och jag har alltid pratat med min mamma om sant men nu for. Jag borjar misstanka att det har att gora med att jag ogillar/hatar mina foraldrar. Jag har en ratt dominant mor och nar jag var ung sa stred hon a min far ratt ofta.

Hatar nar foraldrarna dricker - Umo

7 Mar 2010 Prata anonymt med radgivare och andra ungdomar for att hitta svar pa dina problem och fragor. Las mer om hatar mina foraldrar! pa. Mina foraldrar hatar verkligen mig. Dom har till och med sagt att dom gor det sa jag kan vara saker pa att dom inte gillar mig. Vad ska jag gora ~ Flicka 13 ar.

Min tjej vill inte traffa mina foraldrar! Fraga Sylvia

Karlek Kara Sylvia. Mar sa daligt over att min partner vagrar att traffa mina foraldrar pga en tidigare konflikt. De har inte traffats pa snart 2 ar och min partner. Jag vaxte sjalv upp utan omhetsbetygelser eller beroring av mina foraldrar. Jag forsokte ge min dotter en varmare uppvaxt. Hon behovde aldrig hjalpa till. Jag hatar mina foraldrar! Ja sa har borjar historian. Min brorsas bastis som heter Hugo L kom hem till oss,alla vi i familjen vet att jag tycker att han ar sa sjuuk.

Hej vet inte om denna fraga ar relevant men slanger anda in ett inlagg har. Mina svarforaldrar och jag har hamnat i en icke hanterbar situation. Vi har inte gillat. Jag hatar mina foraldrar, framst mamma for att hon har alltid behandlat mig illa. Nar jag var liten sa fick jag inte grata om jag inte slagit mig eller natt, men. Pa riktigt. vet att hata ar ett starkt ord, men mina foraldra behandlar mig som om jag vore 12 ar. Jag fyllar snart 17, jag far inte va ute sent, far inte ga till nagon. 12 Nov 2006 Under hela min barndom har mina foraldrar jobbat och slitit. Detta gjorde mig ingenting, da det betydde att de inte var hemma sa ofta. Men jag. 2 Mar 2003 Bittra konflikter mellan foraldrarna - det ar huvudorsaken till att barn forlorar sina fader, enligt familjeterapeuterna Agnetha Svensson och Gosta. 17 Maj 2015 Jag hatar studentflaken.Hatar stenhart.Och jag ska val arligt saga att det framst beror pa att jag aldrig fatt aka nat. Mina foraldrar hade nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.