torsdag 21 januari 2016

Mala tyg fatolj

6 Feb 2014 Det kan vara sa krangligt att kla om fatoljer, och dessutom dyrt om man inte gor det sjalv. Men genom textilfarg sa ar det enkelt och tar inte alls. 6 Okt 2012 Min fatolj sag ungefar ut sa har. Jo, jag har malat pa tyget. Nu maste du avsloja vad du andvant dig av for farg att mala tyget med. Detta vill. 31 Jul 2013 Sa jag passade aven pa att mala om lite mobler. Min trakiga bruna fatolj med det tjusiga aldre medaljongtyget fick sig ocksa en liten remake, en. Med Chalk Paint kan du mala pa nastan allt. Se till att mobeln ar helt torr nar du borjar mala. Fukta tyget som ska malas och spad fargen med vatten. 17 nov 2013 Jag tycker det later sa konstigt att mala en kladd stol. Jattesnyggt Malar du pa det befintliga tyget och vilken sorts farg har du. Jag hittade en. 2 Okt 2014 Denna gang att mala om en fatolj med textilfarg. Anvande mig alltsa av panduros textilfarg och kopte en roller och malade rakt pa tyget, och.

.: MALAD FATOLJ - Stenlycka

30 Jan 2014 Jag har malat traet svart, samt malat tyget pa soffan vitt har malat. Blev genast sugen pa att prova mala nagon liten fatolj eller sa! Ha en fin. 29 Feb 2012 Sa ar det bara att mala och slipa och mala och slipaetc. alltsa tyget, och pa gardagens bild hade jag redan malat den fatoljen (fast idag har.

Panduro Hobby - Textilfarg

Mala rita. Pappersvikning. Panduro Hobby har allt for dig som gillar att gora egna smycken och kort, mala, sy, sticka och brodera. Har hittar du material. Lek fram motiv med enkla penseldrag och stank. Anvand Palett textilfarg till tyg och mala med penslar for textil. 27 Feb 2012 Sa jag borjade googla och kolla om man kunde kopa nytt tyg till vagnen Sen hittade jag en liten trad pa ngt forum om att mala vagnen med.

25 Mar 2009 Mina fatoljer. Kom pa Malade karmarna i silver tyget med vit textilfarg. Men ar det sant att man kan mala tyget det later ju underbart !. 12 Sep 2014 For ett tag sedan sa pratade jag om en fatolj som tagit plats i mitt hem. Pernilla Posted in Fatolj, Mala tyg, Pa gang Fatolj, Pa gang, sammet.

13 Feb 2007 Ett fult tyg kan fordarva den snyggaste av stolar. Ett annat satt att fa en unik design pa tyget ar att mala tyget med textilfarg. Sa klar du om fatoljen. Gamla trasmattor blir kuddar och stolsdynor. Ny kostym till favoritsoffan. Nagon som vet nagot satt att farga en tygfatolj utan att ta bort kladseln Kop Hedins textilfarg, koka ihop fargen, svampa sedan fatoljen ett par. 20 Nov 2012 Detta gors i flera omgangar da glesa vavar ar lite trixiga att mala. Har fatoljen ett enfargat tyg ar det finast att ta nagot som smalter ihop bra. Inlagg med etiketten.mala pa tyg. Jag har fler planer for denna fatolj men jag aterkommer om det – annu mer coolt ar tanken! Publicerat 2012-05-19 i villa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.