onsdag 13 januari 2016

Pris naprapat

Priser - Aktiv Naprapati

Priser. Forstagangsbesok: 600 kr Ett forstagangsbesok hos mig tar ungefar 45 minuter och omfattar en genomgang av ditt halsotillstand och tidigare. 24 Aug 2010 Naprapati innebar att diagnostisera, behandla och rehabilitera pa senast inrapporterade priser och Naprapathogskolan reserverar sig for. Adress: Kista Science Tower, entreplan, 164 40 Kista Telefon: 08 5621 5250. Pris: Naprapat 710kr (Undersokning och behandling) Stotvagsbehandling +100 kr.

Naprapat Solna, Stotvagsbehandling av Naprapat Solna. Naprapat Liljeholmen och Naprapat ryggskott Stockholm. Naprapat PRIS: 550:-behandling. Allmant. Naprapati anvands for att behandla ommande eller stela leder och muskler. Man kan fa naprapatisk behandling om man till exempel har ont i ryggen.

Utbilda dig till naprapat! Som naprapat har du kunskaperna att undersoka, diagnostisera och behandla patienter med besvar i muskler och. Pris: Kostnadsfritt. Naprapatakuten i Norrkoping, behandlar de flesta smartor du kan ha som sitter i musklerna eller lederna. Naprapat. Jag heter Jon Hagberg och ar 38 ar. Jag har jobbat som naprapat sedan 2007, da jag tog examen fran Naprapathogskolan i Stockholm. Priser. Letar du efter naprapat eller massagebehandling i Solna Vi hjalper er bli Naprapat Solna. Boka/Priser Naprapati massage i Solna av leg. naprapater. Effektiv och bra pris pa behandling hos kiropraktor naprapat pa Sodermalm, Hornstull Zinkensdamm Stockholm. 4 Sep 2013 Naprapat Johan Soderstrom) Massage (30min) 400:- Massage goras senast 24h innan utsatt tid. Uteblivet besok faktureras med fullt pris. Priser. Naprapatbehandling 30-45 min 500 kr. Akupunkturbehandling 45-60 min 500 kr. Massage 1 tim 550 kr. 1/2 tim 380 kr. Priser. Forstagangsbesok: 600 kr Ett forstagangsbesok hos mig tar ungefar 45 minuter och omfattar en genomgang av ditt halsotillstand och tidigare. For att boka tid, ring: 072-530 35 11. (Ej avbokad tid/aterbud som sker senare an 24 timmar innan avtalad tid, debiteras till fullt pris.) Naprapat Carin Moller.

Priser Naprapatbehandling 45 min 550:- Naprapatbehandling Helg 650:Stotvagsbehandling 550:- Klassisk Massage: 25 min 300:- 45 min 500:- 60 min 590:-. I var naprapatmottagning i Sollentuna har vi erfarna naprapater och massorer, vara naprapater vid 3 tillfallen till extra formanligt pris under februari och mars.

Priser - Muskelcentrum - Naprapati och idrottsmedicin i Uppsala

Globenhalsan. Ingangen narmast Nynasvagen, 6e vaningen. Pris: Naprapat 710kr (Undersokning och behandling) Massage 30 min 445kr. Massage 60 min. Priser. 40 min naprapatbehandling: 600 kr. Naprapatbehandling som bestar av kort samtal, undersokning, olika behandlingstekniker for att atgarda dina besvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.