torsdag 17 mars 2016

Mannagrynsgrot i micro

Mannagrynsgrot i micro - Allt for foraldrar

21 Okt 2007 Hur gor ni da i sa fall for att slippa grot i hela micron Havregrynsgrot gar ju latt som en platt men manna blir ju bara kladd och klet. Blir groten ackligare om man tillagar den i micron istallet for att gora den i en kastrull Har bara en potion kvar men orkar inte riktigt borja koka. 13 Okt 2009 Mannagrynsgrot - nar det maste ga riktigt fort! 1 portion. Ingredienser: 2 dl mjolk 2 msk mannagryn 1 krm salt. Tillagning: (i micro) 1.

Recept for koka mannagrynsgrot i mikrovagsugn. Pa hittar du 2 recept for koka mannagrynsgrot i mikrovagsugn sa val som tusentals liknande recept. Micro mannagrynsgrot. (1 Portion) Ingredienser Mer information om Mjolk 2 dl Mjolk 1/2 nypa Krm salt 2 msk Msk mannagryn. Beskrivning Mat upp mjolk och salt.

Recept for mannagrynsgrot micro. Pa hittar du 4 recept for mannagrynsgrot micro sa val som tusentals liknande recept. 23 Jan 2015 Jag har precis slukat en tallrik mannagrynsgrot - kan det bli godare! Det ar perfekt till sen frukost, for jag ar alltid hungrig 1-2 timmar efter att. Dagen och i magen. Det smakar ljuvligt med blabar i och till mannagrynsgroten. Varm i mikro pa medeleffekt ca 1 min, stall at sidan. Koka upp mjolken i en. 25 Mar 2009 Jag alskar mannagrynsgrot, men gor det sa sallan for jag HATAR att diska grytan:mad. Micron is the shit nar det kommer till mannagrynsgrot. 5 Feb 2009 Min dotter tycker mycket om mannagrynsgrot, men jag orkar inte Kan man koka den pa kvallen och sen varma den i micron i morgon bitti. Jag kokar alltid mjolkgrotar i grotkastrull alltsa med vatten bad. Jag har inte markt att det skulle ta desto langre tid att koka i en san. Hur kokar ni mannagrynsgroten for att den inte skall branna i bottnet pa kastrullen Stod och rorde om hela tiden, men anda ville det branna. Argumenten for mannagrynsgrot ar att det ar godare, precis som att det skulle. Om man nu som jag tillreder min Havregrynsgrot i micron (2,5 minuter pa full. Havregrynsgrot, mannagrynsgrot och dinkelgrot ar bara nagra av alla sorters grot som finns. Laga din grot i kastrull eller i mikro och servera med det du tycker. 5 2011 Detta var faktiskt forsta gangen jag gjorde mannagrynsgrot sjalv och precis som vantat Varm i mikro pa medeleffekt ca 1 min, stall at sidan. 12 Jul 2013 Gjorde mannagrynsgrot i Micron. Saaa lent och skont for orolig mage! Skulle aldrig falla mig in att gors mannagrynsgrot i kastrull, mojligtvis om.

Mammapappa.coms forum Visa trad - Mannagrynsgrot - Forumet

OBS alla tider ar cirka tider, recepten ar testade i 750 watt micro. Salt och andra kryddor Koka i micro ca 25 min. Jasmineris (ICA) Mannagrynsgrot. 1 port. 18 Sep 2009 Koka i ca 10 min i micro Koka i ca 12 min i micro. Basmatiris (ICA) Mannagrynsgrot. 2 port 1 portioner. 4 dl vatten 2 dl mjolk. 2 dl ris 2 msk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.