tisdag 15 juli 2014

Egengjord tv bank

Spanskiva, mdf eller annat till TV-bank

Ska knapa ihop en TV-bank men funderar vad som ar lampligaste materialet. Banken skall malas. Ar det spanskiva, mdf, lamelltra eller vad ar. 16 Jul 2008 En dag fick jag en ide, och satte igang att snickra! Hade letat efter tv-mobel till forbannelse och hittade aldrig nagon som passade de behov jag. 28 Sep 2013 Sambon har snickrat ihop en tv-bank med fallbar front. Avskyr sladdar, konsoller och eluttag. Sa nar tv:n ej ar pa ar det en bank! Och inget.

20 Feb 2013 Den tv-banken har plats for massa sladdar och skrap pa baksidan man ogarna vill ha pa golvet nar man dammsuger. Dock ska den malas en. 3 Jul 2013 Nu har jag till slut trottnat pa min Ikea-bank som sackar under vikten fran TV, konsoler och HTPC. Nar vi var pa Ikea idag for att leta upp en. Givetvis kan du bygga en egen TV-bank om du kanner for det. Det kan bade dra ner kostnaderna pa TV-banken men aven vara ett kul hobbyprojekt att spendera. IKEA Benno TV-bank med panel - visar priser. Det finns aven 3 omdomen och 1 product.meta.forum_threads. Jamfor TV- Hifi-mobler sida vid sida. 1 2010 Jag hittade denna pa Blocket, en ganska normal TV-bank. Jag skulle vilja halla samma form men gora den sjalv. Funderade pa att. 2795:-. 3995:-. INDIA TV-bank 115 Morkbrun. Info, Kop! -30 . 1495:-. 2095:-. TYRINGE TV-bank 102 Vit -56 . 4295:-. 5595:-. BOMBAY Tv-bank 140 Mango. Jag har letat som fan efter en TV-bank men inte hittat nagon rolig (forutom en som kostade 25 000 ) sa nu funderar jag pa att bygga en sjalv och. Med forvaringssystemet BESTA i vardagsrummet far du ordning pa allt fran tv och Valj bland ett stort utbud av forslag till fardiga kombinationer for att skapa en helt egen losning. BESTA tv-bank, svartbrun Djup: 40 cm40 cm Bredd: 120. Ska bygga mig en egen tv bank som ska klara en tv pa ca 30 kg, xbox 360, ps3, blu ray, och lite sma saker. Tanken ar att ha banken. 26 jan 2013 Idag tankte jag visa upp vad min kara sambo har snickrat ihop! Vi kikade pa flera tv-bankar men tyckte inte nagon passade. De flesta var ocksa. En lattbyggd liten bank som kan anvandas till mycket. Har star den under tv:n men banken passar lika bra i barnrummet, som blomsterbank i vardagsrummet eller som. Den 25 maj ar det mors dag, och vad ar battre an en egengjord present. 3 Jun 2014 Sa himla snygg egengjord tv-bank, gamla fonster kan verkligen ge rummet en helt ny lyster. Tro om man kan overtala pappa att tillverka en.

Bygga TV-bank sjalv - Grafiskt Forum

2 Feb 2010 TV-BANK. Valdigt enkelt och nastan gratis gjorde vi var egen tv-bank. Den ar tillverkad av brador som kallas raplan och gar att kopa pa den. Dessutom: Det finns dessutom en bygganvisning for en matchande TV-bank som TV-vaggen ar vagghangd i speciella hanglister. Skriv en egen recension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.