torsdag 21 augusti 2014

Mala linneskap

3 Dec 2012 DIY Mala Teakskap. Da jag ar lite svag for retro/svensk/dansk design. Sa foll jag latt for detta skap. Det ar stort och med bra lador, da jag saknat. Himmelsbla stolsben, ett korsbarsrott skap och ett artgront hallgolv. Malarmastare Yvonne Karlsson tipsar om basta satten att mala pa annorlunda material. 21 Jul 2010 Har kopt 2 lackade furuskap pa Blocket som jag tankt slipa o mala. Vad ska man tanka pa Grovt el fint sandpapper Vilken slags farg ska man. Hej! Jag har ett jattefint linneskap som ar oljat. Nu skulle jag vilja mala om det eller betsa det. Ska man pa nagot satt ta bort oljan innan, eller ar. 23 nov 2013 Jag sjalv hade ogonen pa Kalklitir eftersom jag ville mala typ hela mitt hem i. Vilket ljuvligt skap och fargen verkar den med, helt underbar!.

Med Beckers lackfarg kan du mala de flesta snickerier inomhus som fonster, dorrkarmar, socklar och skapluckor. Och givetvis mobler som stolar, bord och hyllor. 2 Sep 2011 All farg maste bort eller sa far du mala mobeln vit och strunta i slitningar. Jag har arvt ett gammalt skap i mahogny som jag vill mala i vitt.

Harligt hemma, Stor guide: Sa malar du allt! (nastan)

Mala ett vackert vitt linneskap med vintagekansla!slitet-med-en-kansla-av-skont-kustliv/. 13 2015 Och se de vackra handtagen, som faktiskt suttit pa ett annat skap. Nu kanske inte alla ni tycker att det ar karlek att mala vitt men det tycker. Happy Kitchen, Karlstads kommun. 1 963 gillar 18 pratar om detta 853 har varit har. Happy Kitchen skall alltid vara ett stalle som satter upplevelsen. Martin U om Sushi Happy Kitchen: Jag tycker normalt inte sarskilt mycket om sushi alls, men var har och kande for att testa. Det angrar jag inte! Hur gott som. Happy Kitchen i Karlstad. Bestall hemkorning av mat eller annan takeaway. Normalt 40-50 minuter leveranstid. Titta garna in var meny. Amazon.com: Japan Kracie Happy kitchen Decoration cake KIT DIY candy popin cookin: Gummy Candy: Grocery Gourmet Food.

Happy Kitchen Sushi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.