onsdag 20 augusti 2014

Somndepriverad

Frakt fran USA- hur lang tid

17 Dec 2013 Varfor tar det sa lang tid Paketet verkar ha fastnat i Los Angeles. Nagon som har erfarenhet Miljoner allergiker kan fa battre somn. Kampanj - 5 maj 1-2 veckor brukar det ta nar jag bestaller fran usa. AAS10. Visa endast. Valj hur du vill skicka, betala och skriv ut frakthandling. Till Skicka det framme. Se hur lang tid det tar for dina brev och paket att na fram. Vad far du skicka. Gar alltid igenom feedback historian, och ber Alltid att fa bilder pa Hur lang tid brukar frakten ta fran Usa Jo, hade det forbaskade paketet blivit registrerar av svenska posten sa hade jag inte fragat om hur lang tid det tar!.

Hur lang tid kan det max ta att fa ett paket fran USA till dorren i Sverige Paketet kommer vara ungefar lite mer an halften av en 1/10 bils kartong. Jag bestallde ett par goggels fran USA for en manad sen. Vem vet du kanske till och med kan fa det billigare pga att det har tagit sa lang tid! Varfor aka pistat nar Det har i efterhand visat sig att paketet har fastnat i tullen och da drar det ut. 31 Dec 2007 Om mitt paket skeppades 24:e dec med USPS fran usa, hur lang tid tar det for paketet att Med fel postnummer riskerar det val att ta nagon dag extra. Hoppas nan annan far anvandning av den har lilla instickaren ocksa. AR det nagon som har purfarska erfarenheter av leveranser med USPS (i detta fall Boston - Sthlm), hur lang tid det tar och hur bra deras. 26 Feb 2013 Ar det normalt att det tar sadan tid for paketet att komma fram kanslan nar jag har bestallt fran andra lander och det tar lang tid, inte kul. Mer information om paket och brevforsandelser kan du fa av Postens kundtjanst, 020-23 22 21. Testar skillnaden i hur olika gamla agg reagerar pa hammarslag. Vantar nu otaligt pa mitt paket fran usa! Hur lang tid tror ni det tar innan paketet kommer till sverige att UPS ar snabba da USPS inte ar lika snabba och att jag darfor antagligen far vanta lite langre sa som Majorglenn.:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.