tisdag 2 september 2014

Kopia y stolen

11 2014 Fran 1246 kr hos VOGA, detsamma galler Eames ikoniska DSW stol designklassiker:) Overst GE-290 soffa, och nederst Y-Stolen. ett besok till en av Europas basta natbutiker ar det kommer till kopior av designermobler:). 11 Dec 2013 Just nu ar Wegners Y:stol min favorit. Manga vanner som provat brudklanningar i flera timmar for att sedan klicka hem en billigare kopia. 18 Nov 2013 Orginalet: Hans J. Wegners Y-stol, CH24 eller Wishbone pris fran 6380 kr. Lika som Lustigt, sag idag en liknande kopia pa ILVAs hemsida. If you are looking for Wegner inspired Y chairs at a fraction of the price of the original. Then you should have a look at VOGAs amazing range of Y chairs. 22 feb 2012 Men ar det inte bra att det finns snyggt formgivna mobler, kopior som ar. Bestallde svarta Y-stolar ifran Ikon M for ett ar sedan och jag ar nojd.

3 Sep 2013 Ikeas nya stol paminner om Hans J. Wegners klassiska Y-stol. Pa tal om kopior sa maste vi sluta harma varandra den har stolen har vi ju.

Stol-feber, Blondinbella – Isabella Lowengrip @ Spotlife

2 Feb 2011 Men sa ar det ju just det dar med designklassiker kontra kopia – kan man Sen ar det ju fargen, Y-stolen saljs ocksa i obehandlat tra och i en. 5 Feb 2011 kontra 6295:- (hos Svenssons i Lammhult) eller Wegners Y-stol for 1787:Synd med kopior, tycker jag - aven om det saklart kan locka.

Har du handlat hos Designersrevolt?

16 Okt 2011 De som tillverkar dessa kopior har laglig ratt att anvanda ursprungsritnigarna. Skulle aldrig ge over 2 tusen for en kopia pa en Y-stol t.ex. 15 Okt 2014 Stol 1: Delta fran Svenska Hem, 1350 kr, Stol 2: Y-stolen design Hans J. Wegner, Svenssons i Men som alltid sa brukar det dyka upp kopior. Carl Hansen Son CH24 Stol - visar priser. Jamfor Stolar for kok vardagsrum sida vid sida.

7 Feb 2011 Idag har alla inredningsreportage av rang exempelvis Eames stolar. Sedan kan man Designers Revolt saljer mobler for en spottstyver av priset. Kopior Mja, har tvistar de Jag fick idag 6 st Y-stolar fran designersrevolt. Stolen CH24 formgavs redan 1949 och ar darmed den forsta stol Wegner gjorde for Carl Hansen Son. CH24, aven kallad Y-stolen, ar en latt stol och trots sina.

Y-stol kopia fran alla kop salj marknader i Sverige. Fynda och sok y-stol kopia hos. 8 Feb 2011 Jag vagade inte erkanna for dem att jag overvagt att sjalv kopa nagra kopior av Wegners Y-stol. Nu kommer jag kanna mig smutsig om jag gor. 29 Jun 2011 Jag ville bara beratta att jag kopte y-stolar darifran som kom for ett par med akta vara kan man kopa nagot annat an daliga kopior tycker jag. 15 Jan 2013 Egentligen borde fragan kring designklassiker och kopior vara enkel Hans J Wegner (1914–2007) CH24/Y-stolen, CH07/Shell Chair och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.