onsdag 3 september 2014

Teflonbricka

SPT-W Plan bricka, Bengtssons Maskin

Franke lagersystem. Svangkransar och slewdrives. OEM-produkter. Precisionsvaxlar. Friktionsforband. Turbovaxlar. Kardanaxlar. Rullkedja. UNIMEC. Funkar bra, bortsett fran att nan olamplig servicetekniker kastat eller tappat de sma teflonbrickorna i tryckrulle och bandforingsrulle. Det ar alltsa. 622021030 MEMBRAN HETGAS komplett med stalbricka 1, teflonbricka stalbricka 2, MEMBRAN HETGAS komplett med stalbricka 1, teflonbricka stalbricka 2.

Losenord innan ni kan logga in igen. HEM. KATEGORIER. Radiostyrt R/C. Skruv/Bult/Mutter/Brickor/Clips. Bricka/Shims. Teflonbrickor, 5x8x0.5 mm, 20 st. Nylonbrickor i AN10 storlek. Saljs i sats med 4st brickor. Saljs i forpackning med 4st brickor. Produktinformation. Tillverkare: Summit Racing. Tillverkarens. Teflon bricka inv 6,3mm, utv13mm, ca 1,5mm tjock. Axiallager 1/4 teflon 1,5mm. 15kr. Exkl moms: 12kr. Lagg till i onskelistan. Jamfor. Axiallager 1/4 teflon 3. Idag anvander jag teflonbricka bade pa ut och insida, loctite gangtatning pa gangorna och sen drar jag ihop det da. Men som sagt sa lacker det. Glidlagerbricka PTFE COB010 DIN 1494. PTFE-glidyta pa tennplaterad stalstommePTFE-glidyta pa tennplaterad stalstomme PTFE-glidyta pa tennplaterad. Ett paket teflonbrickor (till glidlagren, las mer om det langre fram) Jag bestamde mig for att borja bygga spegelhallaren och diagonalhallaren forst. Jag ansag att. 12 Feb 2004 Man lar sig nagot nytt varje dag! Min sketna teflonbricka gick sonter sist jag monterade den (jag vet att det var jag som klantade till det). Ska montera nagon packning eller bricka mellan anslutningarna. Vad tror ni funkar bast, kopparbricka eller ska man kora nan teflonbricka. Kampanjprodukter. Diecast bilar. Bilar EL. Bilar Nitro. Bilar Bensin. Flygplan EL. Quadrocopters. Helikoptrar EL. Batar. Enklare RC. Bilbanor. Arbetsfordon. Delarna ar EJ syrgaskompatibla da hogtryckssatet ar helt av plast. Ingaende delar: - 1st hogtryckssate - 1st liten teflonbricka till spindelaxel - 1st stor teflonbricka. Monterad. Mellan flansen och lagerhuset placeras en plastbricka (teflon). Pa lagerhusets oversida lases axeln m.h.a. teflonbricka,metallbricka och en lasring. Linraknare (meter) Powerhandle for storre invevningskraft. Rostfritt IAR-system Bromssystem med teflonbrickor. MODELL. LINKAP. m/mm VIKT. UTVXL.

Styrdampare till R1!

Bytt tva ventiler, sotningsats topplocksbultar och renoverat variatorn med ny fjader och teflon bricka och bytt kammrem med spannrullar etc. etc. (Innehaller 1st packbox 2st teflonbrickor (ersatter fiberbrickorna). 2st O-ringar 1st laspinne 1st kontaktstycke). Pris: 450:-Frakt 30:-. Utan hallgivare: (innehaller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.