fredag 3 oktober 2014

Mala om vitrinskap

3 Dec 2012 DIY Mala Teakskap. Da jag ar lite svag for retro/svensk/dansk design. Sa foll jag latt for detta skap. Det ar stort och med bra lador, da jag saknat. Att mala med aggoljetempera. Generellt vid malning avslojar aggoljetemperan garna eventuella brister i underarbetet, eftersom fargen ar sa tunn och fin i sin. 19 2012 For nagra ar sedan skankte jag bort mitt vitrinskap i furu till en kompis. Da fanns det inte tanke pa att mala om det, men nu vet jag att det hade. 3 Jul 2013 Skap fran Julie Clark. Man kan lika garna mala bakstycket i en vanlig bokhylla. Att mala golvet i en accentfarg kan forandra ett helt rum. 20 dec 2013 Fick ta till en tandborste for att komma at att mala mellan glasvagg och hyllplan ( gick inte att ta ut) i vitrinskapet #vitrinskap #mala #vitt.

Mala text mm. inuti vitrinskap. 08 januari 2011. Nu sitter det har lilla vitrinskapet pa en koksvagg, jag har malat om det inuti. Tapetserade bakstycket tidigare.

Att mala med aggoljetempera, Norrgavel

13 2015 Ett vitrinskap ar kladd i vitaste skrud Nu har jag malat ett vitrinskap. Nu kanske inte alla ni tycker att det ar karlek att mala vitt men det tycker. 2 Sep 2011 All farg maste bort eller sa far du mala mobeln vit och strunta i slitningar. Jag har arvt ett gammalt skap i mahogny som jag vill mala i vitt.

40 - Handtryckta Tapeter Langholmen AB

Varukatalog - Startsida Tapeter 1900-tal 40 Landskapstapet med storre motiv an vad bilden visar. Vintage Asterbuketter Artikel nr: 930. Pris: SLUT kr. 9 Jan 2014 Du har en teakskank fran 50-talet, ett par stringhyllor och en fin samling Vill du kopa en aldre tapet kan givetvis noja dig med att soka pa loppisar, Taggar: 10tal, 20-tal, 30-tal, 40-tal, 50-tal, 60-tal, 70-tal, 80-tal, Interior. Hej! Jag har en langre tid levt i en stor koksrenovering dar vi rivit ut ett risigt 60/70 -talskok och borjat om fran borjan. Lagenheten ar tidigt 40-tal.

Pa 1940-talet foljde en uppmjukning av funktionalismens stranga ideal, men beholl den mjuka och ljusa stilen och forde samtidigt in mer monster i tapeten. Tapetorama Logo - Startsida. Startsida. Sok OM TAPETER. Vad ska jag valja Berakna atgang. Tapetuppsattning Sok tapeter. Tapeter 40 tal High Flow - 2256-40. High Flow Whimsical en tapetkollektion med fortrollande tapeter med inspiration hamtade fran sagor och berattelser. Visar bilder taggade tapeter/vaggar. Matsal, Sekelskifte eller tidigare Hall Sallskapsrum, 30-tal40-tal funkis. Sovrum, Sekelskifte eller tidigare. Sovrum, 30-. Manniskan larde sig att trycka tapeter pa papper runt slutet av 1400-talet. Sverige kom igang med egen tapettillverkning under 1700-talet och fran denna tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.