torsdag 2 oktober 2014

Miniatyrhylla

28 Okt 2010 Sen finns det en liten snutt vagg innan man e tebax vid dorren igen o dar skulle jag vilja ha en sot miniatyrhylla te t.ex en Tilda angel (redan. 5 Mar 2014 Jag skulle kopt en miniatyrhylla i tra och sedan ga los pa den med diverse tillbehor som jag sakert ocksa kan hitta pa Panduro! Men man vill ju. 21 Jan 2013 Detaljer fra de ulike rommene i miniatyrhylla Under: Teksten live simply. love generously med blomsten er klippet ut. av en transparent. 15 Maj 2012 Stor miniatyrhylla. Rejal smapryttel hylla med massor av fack i olika storlekar. Ca 69 cm hog och ca 48 cm bred och hyll djupet ar ca. 4 cm. Miniatyrhylla malad med brun farg, vit farg over som jag gnuggat med tidningspapper och darefter med lack/lim satt dekorvav i fonstren#decopage # decoration.

Tavla och vinn 1000 kr i presentkort pa Panduro - Trendenser

Leva bo - Mala mobler – sa gor det enkelt steg for steg

28 Okt 2014 Frascha upp dina gamla mobler genom att ge dem en omgang med lite Om du vill mala om moblerna ar det sa har du ska ga tillvaga, steg for. 28 2014 Mest malar jag om gamla mobler jag fyndar pa blocket, auktioner och loppisar. Tycker det ar vackert att blanda inredning (bade gammalt nytt). 6 Jun 2011 Till exempel furumobler som fatt en gammal gul nyans kan fa ett superlyft med lite ny frasch farg. Manga gillar att mala gamla mobler vita, men.

26 Okt 2014 Det enklaste sattet att gora om en hylla, stol eller byra ar att mala om. Att byta farg pa en mobel ar inte speciellt svart, men har du aldrig provat. Gamla mobler ar ofta av god kvalitet. Har de redan hallit i decennier sa haller de sakert hundra ar till, sager Yvonne. Du bor forstas tanka efter noga innan du.

7 Jun 2014 Lar dig ta tillvara pa gamla mobler och loppisfynd! Las Hej Reginas steg for steg- guide om hur du malar om ett slitet bord. Mala mobler snickerier. Ett billigare satt att fornya hemma ar att mala om sina gamla mobler, antingen fraschar man upp den fargtonen mobeln redan har. 20 Sep 2014 Jag ska snart flytta och kommer fa lite mobler av min mamma som jag vill mala om, sjalvklart i vitt.) Jag har last.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.