tisdag 25 november 2014

Gamla flaskor varde

Bestamma vardet pa gamla flaskor Antik flaskor Det finns flera faktorer som avgor vardet av gamla flaskor. Medan en noggrann utvardering endast kan goras av. Tror ni det finns nagot bryggeri som koper gamla flaskor och anvander dom Jag hade ju gissat pa varde 50kr innan jag sag dessa auktioner. Flaskorna har framst huserat alkohol, men aven andra drycker och i vissa fall medicinsk dryck och aven kemikalier. Finns det nagot varde i. Kop och salj Flaskor Karaffer i auktion och till fast pris pa. Fynda Bruksglas i massor av auktioner. Alla ar gamla original fran borjan/mitten av 1900-talet. Helgjutna (ovanligt) dvs ingen skarv pa hojden dar 2 delar satts ihop till en flaska. 20 2015 Har en fraga om alder o samlarvarde pa flaskor. finnes det nagot storre varde pa. gamla. cola flarror. och vilka argangar ar vardefullast.

Sitter pa ett stort antal aldre flaskor. - Flashback Forum

25 Nov 2010 Gamla 080323, och nya oppnad fr o m 101125 – Har nygamla sidan for mina Coca-Cola bilder (OBS! Manga av pa stan och det var darfor jag sprang pa flaskan. talets mitt, bringar sakert ett varde (2008) pa 5-6.000 kr. 23 Mar 2008 Bara backen med mina ooppnade Coca-Cola flaskor fran 1980 talets mitt, bringar sakert ett varde (2008) pa 5-6.000 kr och formodligen mer.

Bast flaska till bast pris – Sa fyndar du exklusivt i var!

3 2014 Exakt vilken whiskyflaska du bor kopa ar sjalvklart inte latt att rada om, men om vad som kan komma att oka i varde pa auktionsmarknaden framover. Om du pa resa utomlands hittar en butik med gamla flaskor pa hyllan ar. ABSOLUT VODKA - flaskor (gamla/nyare), skal, prylar mm. radiogramofoner, radio och hogtalare 30-60tal, broschyrer, reklam allt av varde runt kring. Gamla glasflaskor fran alla kop salj marknader i Sverige. Fynda och sok gamla glasflaskor hos. Samlarvarde Visa mindre. Visa mer.

Men detta ar det enda alternativet om du vill salja flaskorna lagligt i Sverige. Om man vill Klicka har for att lasa Bjornstiernes kronika om gamla viners varde. Nagon som ar bra pa sant har, for jag vet inte mer an att jag tror L star for Liljedal! Skulle vilja veta om det ar nagot varde i dessa eller ej och lite. Gamla whisky flaska - posted in Forfragningar: Undrar om det finns nagot varde i denna whisky flaska Ca 1 liter Three stars whisky 1917. 26 Mar 2009 Gamla viners varde Det ar en nyttig laxa for alla de som har gomda och sparade flaskor Att valja viner som kommer att oka i varde. Typer av Gamla glasflaskor De vackra farger, former, olika storlekar och unika Antik mjolkflaskor varierar i varde fran $ 10 till hundratals dollar, beroende pa. Alla varde gamla flaskor annonser. Kop och salj varde gamla flaskor, lagg in en annons gratis!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.