onsdag 27 januari 2016

Vastervikstidningen

Var redaktor Elin Lonn pa 0767-23 28 75 elin.lonn@vt.se 0490-666 40. Mera Vastervik, fardigt@meravastervik.se produktion@meravastervik.se. Teknomedia. Hur populart ar Vasterviks-Tidningen Visa recensioner, bilder oppettider. Bonus: Se vilka av dina vanner som besokt Vasterviks-Tidningen. Las den senaste artikeln om Juha Mulari som upptrader pa VisFestivalen torsdagen 10 juli. Vasterviks-Tidningen:7709679. Vasterviks-Tidningen, Dagspress, TS-upplaga, 2014 Helar, 10 200. Ostgota Correspondenten, Dagspress, TS-upplaga, 2014 Helar, 44 400. 25 okt 2013 I dag, pa FN-dagen, flaggar landstinget i Kalmar lan med en regnbagsflagga – for att stodja Regnbagsdagen i Kalmar. Allt pa. Continue. Uppdragsgivare: Vasterviks-Tidningen Omfang: Upp till 48 sidor. Format: Tabloid Upplaga: 12 800. Uppdrag: Ny design av tidningen. Las vidare pa:10 Mar 2015 Startsida for Extern lank: Intervju med Tackis i Vasterviks Tidningen. Extern lank: Eva Lofroth om Greklandsresan i P4 Kalmar. Intern.

Vasterviks-Tidningen

22 Aug 2014 Stjarngitarrist spelar i Marieborgskyrkan - Lokala artiklar- Vasterviks- Tidningen - Nyheter Vastervik Gamleby Ankarsrum. 14 Jul 2007 Skriv ut - Vasterviks-Tidningen - Turnerande karneval bjod pa balkanmusik. Sida 1 av 2

Ny A+ klassad kyl/frys later MYCKET. Ska vara sa enl

Fick hem ny kyl/frys, ganska dyr och energisnal och extra stabil Electrolux. Haken ar att den later mycket varre, och mer hogfrekvent otrevligt. Visst far man nog acceptera att det later om nya kylskap, sjalva kompressorprocessen ar nog svar att fa ljudlos, men jag haller med dig att det. Ska du kopa nytt kylskap och vill veta vilket som vunnit i tidningarnas tester den senaste tiden Da har du kommit helt ratt! Pa denna sida kommer vi att avsloja.

4 Okt 2008 Jag blir galen, med jamna mellanrum brummar kylskapet varre an en jumbojet! Nan som Puh! trodde jag skulle behova opa nytt! ‹ 1. ›. I min hyreslagenhet har jag har ett ganska nytt kylskap som later valdigt mycket. det later som om vatten rinner, det viner (later som nar det.

Gratande insag jag att mitt forra kylskap hade slutat kyla saker och bara sag till att jag fick Ar det normalt att ett nytt kylskap later sa har eller ar det redan trasigt. Har en kyl och frys i en oppen planlosning mellan kok vardagsrum och Dom ar helt nya och later inte supermkt, men tillrackligt for att jag ska. 28 2011 Nu ar det gamla utbytt mot ett nytt billigare kyl/frysskap 4000kr, men motfragor typ ar du helt saker pa det, det ar normalt att det later etc etc. 15 Nov 2009 Vill helst ha en hel frys o en hel kyl. En kyl o frys som later tycker jag ar ett mindre problem. Jag kopte nytt Siemens kyl/frys pa 200 cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.