tisdag 3 maj 2016

Koka disktrasa

Inget gor mig chockad langre” - Rent hus

18 Mar 2009 Om man kokar sin disktrasa, hur ofta och lange ska man gora det. Kan man anvanda en vanlig kastrull som man anvander till mat ocksa. Vill man att en disktrasa skall halla sig frasch sa skall man se till att den skoljs ur Men det ar har din enkla insats kommer in: Bra stadrutiner, koka trasan och. 12 Sep 2011 Hall vatten i en kastrull och lat koka upp. Nar det kokar, haller man i en rejal skvatt med attiksprit samt nagra droppar lavendelolja. Bada ar.

Vad kostar en disktrasa - en femma Att stalla sig och koka en acklig javla disktrasa istallet for att plocka fram en ny, nja Ar det nagonting ni. 14 Jan 2009 Ni som kokar disktrasan, kokar ni bara i vatten eller har ni i lite diskmedel eller nagot. Vanliga disktrasor brukar jag koka med en gnutta tvattmedel. Har aldrig tagit tiden, men grytan far sta och puttra tills jag tycker att det verkar. Nar jag varmer upp kaffevatten brukar jag utnyttja att spisplattan redan ar varm. Kokar upp lite varmvatten, slanger i disktrasan, stanger av. 19 Dec 2011 jag har hort att de gar att koka sin wettex disktrasa for att den ska bli frasch Att koka disktrasan funkar sakert, men det ar lite samma sak dar. 27 Jan 2013 Kokar ni era disktrasor eller koper ni nya och slanger de gamla Jag har lite noja pa att byta disktrasor ofta. Men slanger dem och koper nya. 30 Jun 2014 Koka disktrasa med Vasterbottenssapa. Posted on Jag kokar trasan i ca 5 minuter tillsammans med en klick sapa. Koka i minst 5 minuter. Du behover inte kasta bort disktrasor eller svampar som luktar gammal fisk eller i mikron vet val de flesta, men det gar ocksa bra att koka dem eller gora mos. Har kan du fa hjalp att alltid ha en frasch disktrasa i koket. Valj bara vilken sorts disktrasa du vill prenumerera pa, registrera dig och upplev hur skont det ar att. 18 Feb 2010 DISKTRASOR: Koka upp vatten och lite diskmedel tillsammans med disktrasorna. 1ggr/vecka. Frascha och bakterierfria trasor! passa aven pa. Vad ar det egentligen som kan vara farligt med en disktrasa. Disktrasan bor val koka till den ryker el brinner med klar bla laga.Drolf.

Om jag sammafattar lite - for att en disktrasa skall bli farlig kravs att tre saker uppfylls - Appropa att koka disktrasa sa brukade (forr i tiden) koka disktrasan. Har hittar du alla farger pa den populara disktrasa i linne fran Vaxbo Lin. Tvatta disktrasorna i 60 grader vid behov eller koka den i en kastrull med vatten pa.

Mikrovagsugn, mikro, rengora, baka, brownies, angkoka,

Disktrasa. Var disktrasa ar vavd i en teknik som gor den poros och smidig. Med riktiga stadkanter och fallad i tva sidor. Lin har den unika egenskapen att. Husmorsknep. Innan slangde jag disktrasorna ratt ofta, men det gar att fa dem att leva lite langre. Knepet bor goras sisadar varje vecka: Koka disktrasan i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.