torsdag 14 augusti 2014

Fryspluggar

Hur byta Frysplugg, Garaget

Det fros pa har under natten och klart som fan sa sparkade blocket ut en av fryspluggarna! A med min vanliga tur sa e det just den javligaste a. Helt suverana frysplugg ett maste for alla som isfiska.auktioner/kungjerk. Nan som testat expanderande frysplugg av gummi? Bra eller daliga?Stefan.

14 Dec 2014 Nya fryspluggar av massing monteras, det ar snyggt med nymalad Jag hade trix med det och fick rostande fryspluggar vilket ar battre an. Den nya fryspluggen nu annu battre, nu med konad overdel. Aldrig en knut eller annat som kan haka i overkanten pa fryspluggen, speciellt viktigt vid gos fiske. 17 Jan 2012 Forra ispasset sa hade jag med mina hempulade fryspluggar a jag sager bara en sak, det ar ett maste vid isfiske! man satter pa dom ovanfor. Det kan vara en bra ide att byta dessa vid en renovering, speciellt om motorn har nagra mil pa nacken. Ett set innehaller alla pluggar. 1 stor, 2 mellan 5 sma. Jag tatade inte mina nar jag monterade dem och de andra motorerna som jag varit med och renoverat har det inte tatats heller pa. Nu ar inte. Pa sensommaren fick jag plotsligt en lackande frysplugg pa min 400 motor som helrenoverades for 4-5 ar sedan. Ett rosthal mitt i pluggen och. Ett maste tillbehor. Vinterfiskarens basta van, helt enkelt overlagset bra. Fyll pluggen med trod eller matolja sa fryser det inte! Aldrig mer fastfrusna linor, eller. Handla Frysplugg upp till -50 LAGRE PRIS med PRISGARANTI och SNABB LEVERANS hos. Utrustade med kott eller vinkorkar som behover gora det idag. Fryspluggen monteras enkelt en gang for alltid, ar alltid med och aldrig i vagen. 10 st plugg med. 9 feb 2013 Ismetarns baste van sok pa blocket frysplugg kop dom dar eller tillverka dom sjalv en bit liggunderlag en bit slang 8-10mm tra linan genom. Frysplugg rostfri. B18, B20, B30 m.m Sitter pa tex.topplock m.m. Saljes styckvis. Jag monterade bara mina fryspluggar. Knackade forst in den sa att den satt av sig sjalv, sen tog jag en trabit och la mellan pluggen och.

SportfiskePoolen - Frysplugg

Sa en dag nar han korde sa smallde han ut en av fryspluggarna lr vad det nu heter nu till fragan. hur e d med byte av en san farsan sager. Fryspluggar i Stal samt oljepluggar i en sats for ett motorblock. Pluggar till medfoljer EJ. Vid bestallning av fryspluggar till toppar se under losa fryspluggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.