fredag 15 augusti 2014

Slipa stolar

14 Jun 2014 Min stol ar gammal och sliten och behover inte slipas sa mycket. Malartvatten har mattat ner ytan sa darfor drar jag bara slipsvampen latt over. 18 Jun 2010 Den sjatte stolen maste slipas och spacklas lite mer innan jag malar. sa ar det anda gamla stolar och jag vill ju att dem ska bli perfekta. Jag har kopt ett begagnat gediget furubord med tillhorande stolar. Min tanke var att jag skulle slipa av all gammal ful gulnad lack och betsa allt. 1 Aug 2009 Undrar om nagon har slipat och lackat om en tripp trapp stol, vad ska man isafall anvanda for lack den ar i bok. 2 sep 2011 Slipa bort sa mycket av lacken och betsen som du kan. har veckan tankte vi att jag skulle visa er hur man lagar en gammal stol - pa riktigt!.

Manga forsoker limma om sina vingliga stolar sjalva, men har varken utrustning eller ratt lim. Det kan inte bli De flesta tror att det bara ar att slipa och lacka om!. Slipa och damma av ytan, vat garna ytan med en fuktig svamp och lat torka. Slipa ner traresningen i traets Stolarbordhyllor etc. Anvand en bred pensel for.

Pinnstolar i massor:-), Vitaloppan;s Blog

21 Feb 2006 Amne: Slipa ekmobler Du bor slipa langs trat forhand! blir battre om du gor det med en slip svamp och. Ja, men jag har tio stolar att slipa. 14 2015 x Slipa med korn 80, 100 eller 120 for att matta ner, och jamna ut. fint vid vart framtida matsalsbord tillsammans med andra udda stolar!:).

Silvergruvans Antik Kuriosa - Sala kommun

Belaget pa Sala Silvergruvas omrade med flera handlare under samma tak: Silvergruvans Antik, Finndals Antik, Leva Antik och Skultuna Antik. Inkop och. Lor: 10 - 15. Helmys Antik och Nytt Smedjegatan. Arboga. 073-511 85 65. Silvergruvans Antik Kuriosa Drottning Christinas vag 13. SALA. Tel. 022418575. Silvergruvans Antik Kuriosa. En av Vastmanlands storsta och mest valsorterade antikaffarer, med allt fran gamla cyklar till vackra mobler.

Valkommen till Pekkasso Antik Konst langre sa om ni vill se vara lackra, originalmalade antikviteter och foremal sa ring 0224-17788. kopa har i Sala. Forgyll ditt hem med historia fran Sala. Har finner du ett brett utbud av antikviteter och loppis fynd.

Hemsida Antikt - kuriosa - mobler - textilier - lampor - porslin - bocker Hemsida. Sala. Silvergruvans Antik Tel: 0224-185 75, 0224-180 05. Mob: 070-594 26 48. 22 Maj 2010 Information om Sala Silvergruvans Antik, Drottning Christinas Vag 13, Sala pa. Antikhandlare Sala - mobler, porslin, antika mobler, antikviteter, dodsbon, kristallkronor, antikt, glas, konst, kuriosa, smycken - foretag, adresser, telefonnummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.