onsdag 7 oktober 2015

Koksbord plankor

Hej Letar efter ett matsalsbord for 6 personer som har den dar rustika stilen eller mer at drivvedsgraa plankor. har hittat lite varianter pa. Bloggaren Anna visar hur hon byggde sitt koksbord. Gor det sjalv Steg_3. Mala dina 45x45 mm reglar och 21x95 mm plankor med vit snickerifarg och lat torka. 13 Jul 2014 Jag tog med en tunnare planka att ha som band under fragade och allt, och anda blev det lite for mjakiga vinkeljarn och mitt bord svajar lite. Browse all Instagram photos tagged with #plankbord. Viewand comments. 2 jan 2014 Ett bord ar ett bord. Men jag har onskar mig ett langt anda sedan den har middagen. Langt ifran min egen men anda, plankor och ljusen. 21 Jul 2011 Sno ideer fran Ernst Kirchsteiger som gor om ett gammalt slitet bord till plankorna med losa fjadrar som ska sitta mellan samtliga plankor.

Bygg ett rustikt koksbord - Gor det sjalv - Byggmax

21 Jul 2010 Ett middagsbord med plats for manga personer. Dessutom relativt enkelt att gora och inte sarskilt kostsamt. Har kan du sjalv se hur du gor. Hel grupp (langd 200 cm) Bord + 2 bankar 16 000 kr. Kryssbord.jpg. Kryssbord Litet kryssbord med skiva av tva breda plank. Ljusgra farg, oljad yta. Ca 90 x 150.

Raw table fran Nordal hos

Raw bordet ar tillverkat i akta vintage stil med grova plankor (atervunnen furu) och metallben. Bade bordsskiva och ben stomme har behandlats Form bord. 29 Okt 2013 Borja med att valja ett virke som du gillar. Vi valde rejalt plank, men kanske har du annat virke liggande Oavsett vilket gor du bast i att late. 24 Aug 2014 Eftersom jag tycker om gamla robusta mobler med lite patina har jag lange velat ha ett plankbord som koksbord. Sedan att kombinera det grova.

15 Dec 2010 Ja visst ar det snyggt. Angrar nastan att jag kopte ett nytt matsalsbord for nagra manader sedan. Hade garna gjort ett liknande. Plankorna ligger. 31 Jan 2012 Vi fortsatter alltsa med den behandling som plankorna har blivit behandlade med forr, skillnaden ar bara att de nu fungerar som bord istallet for. 10 2012 Kvar vantar en omgang (eller tva) med hardvaxolja. Kan se detta bord framfor mig i nya huset och med nya mattan som budats hem. Va, har jag. 13 Sep 2011 Efter att ha beundrat Ernst pa TV hela sommaren kandes det som en lag troskel att faktiskt bygga en bordsskiva av plankor! Med ett par VIKA. Ekliden matbord tillverkas i massiv oljad ek. Bordsskivans tra ligger i hela plankor. Ekliden matbord finns i ett stort antal olika storlekar. Valj mellan rak eller. 28 Maj 2014 Sa har gick jag tillvaga: Kopte ett gang plankor pa ett byggvaruhus. Vi haller pa att gora ett bord har hemma och jag har kopt en silver bets.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.