tisdag 6 oktober 2015

Xbmc svt play

Add-on:SVT Play - Kodi

5 Days ago With this addon you can stream content from SVT Play (svtplay.se). must do so from the Add-on manager from within Kodi/XBMC by going to. 19 Sep 2013 Kan ni forklara varor ni valt att slopa stodet for XBMC Mycket trakigt da detta var en mycket smidig losning for att se svtplay. Utveckla garna. 23 Nov 2012 Check it out (https://github.com/nilzen/xbmc-svtplay/tree/frodo) Lagg zipen i nagon delad mapp och navigera sedan i xbian/raspmbc/openelec.

4 Jan 2015 About Kodi Addon SVT Play: Watch content from SVT Play. With this addon you can stream content from SVT Play (svtplay.se). 16 May 2015 Contribute to xbmc-svtplay development by creating an account on GitHub. AR for ordningens skulle ingen erfaren XBMC-anvandare (no shit), kor Nu laddade jag hem SVT-play addon men hittar den ingenstans sa jag. Script failed SVT Play - postad i Kodi (XBMC): Tja nagon som vet varfor detta har slutat funka. I know that there.s some scripts already that can play stuff but no one fitted me perfectly so2 Jan 2014 Inledning, detta ar mina egna erfarenheter utav XBMC ansalange, jag ar absolut ingen Huruvida fungerar SVT play med XBMC nu for tiden. I just downloaded XOT for Xbmc callednet.rieter.xot.repository-1.0.4.zip and installed the repository along with addons for Swedish play. 1 Dec 2014 XBMC Online TV – Swedish Channels v3.5.0.14 Fixed: live channels (Again Fixes #578). Fixed: sometimes did not. 11 Feb 2012 Hej! Skulle vilja fa in Svtplay i Apple tv.n.Har jailbrekat den och kor aven xbmc. Men hur stremar jag Svtplay till Apple tv.n.Kan man kora svt play. 11 Sep 2013 Ouya har officiellt stod fran XBMC – en mycket popular losning for att spela upp och hantera video och ovrig. Klarar den av att kora svtplay. Jag tittar en del pa svt play och da framst sportsandningar. Bade live och Mitt tips ar att installera XBMC och installera SVT-play addon till det. Forutom en riktigt snygg design ar XBMC mycket lattnavigerat och har stora. Exempelvis sociala medier (Facebook, Twitter) och nyheter (SVT Play, TV3 Play. Apple TV G2 – XBMC – svtplay 2. 16 oktober, 2011 2592 1944 Jag har tagit en tugga av det forbjudna applet. Apple TV G2 med XMBC och SVT-play.

XBMC Online TV – Swedish Channels v3.5.0.14,

Xbmc, svtplay. Members. olov nil@gtempaccount.com. 1 committer. Featured. Downloads. xbmc-svtplay-1.1.1.zip. Show all. SVT Play plugin for XBMC. 8 Feb 2011 Xbmc ar troligtvis den mest omfattande och flexibla mediacenterlosningen for en dator. XBMC har gott om addons som till exempel SVT Play.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.